Gravatar

#11 Corgan 18 år siden

#8:

Nu har de film man kan hente på nettet også menuer og kommentarspor. Covers kan man nok også finde temmelig simpelt. At hente filmene tager nok kortere tid end at få dem tilsendt, alt efter hvilken internet-forbindelse man sidder ved selvfølgelig.

Jeg er nu egentlig meget tilfreds med den officielle dvd-boks, så jeg har igen planer om at hente LD-rips. Desuden har jeg heller ikke lyst til at støtte folk der sælger ulovlige ting.

Men det kunne da være meget sjovt hvis de engang blev udgivet officielt på dvd. Så ville jeg da overveje at smider penge efter dem (selvom jeg nok mest ville se de nye versioner). Jeg er dog mere ivrig efter at få Blade Runner ud på dvd i både org. version og directors cut, men det er jo en helt anden sag.

:-)
Gravatar

#12 filmz-Cyberdog 18 år siden

Desværre kommer du nok til at kigge i vejviseren efter en officiel udgivelse af den originale trilogi.
Hr. Lucas smider aldrig dette ud til de fans der har gjort ham til multimillionær - desværre....

Men så længe du er fint tilfreds med den boks der er ude nu, er skaden jo heller ikke stor :)

Under alle omstændigheder har vi ikke set den sidste udgivelse af episode 4 5 og 6 endnu.
Jeg skyder på at der vil komme udgivelser ca. hvert 7.-10. år - alt afhængig af mediet og mulighederne.

Samlingen:
http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Cyberdog1971

Skriv ny kommentar: