Der stod "Limited Edition" på den, såvidt jeg husker. Spørgsmål er nu om den indeholder de uredigerede film (sikkert ikke) eller om det blot er de samme film der var at finde i 4-disc boksen?
Lucas udgiver ikke frivilligt de originale udgaver på dvd. :) Hvis du vil eje dem i en rimlig kvalitet og kan leve med en bootleg, kan jeg anbefale denne sælger på eBay:
Bestemt, men kvaliteten er slet ikke den samme på dem man kan hente online og de udgaver ham britten producerer. Jeg har haft fingrene i flere udgaver og ingen ligger tæt på hvad han har lavet.
Det lyder lidt mærkeligt at kvaliteten ikke er den samme. Folk er normalt temmelig dygtige til at rippe film og smide dem på nettet... og når han nu allerede har rippet Laserdisk-udgaven, burde det være en smal sag at lave en kopi af hans rip og derefter smide den ud på nettet.
Det skulle undre mig meget hvis det endnu ikke er blevet gjort.
Kadann har ret - jeg har samme sæt stående, og kvaliteten er FREMRAGENDE. Ikke i nutidens DVDkvalitet som du normalt ser - men det er dælme godt lavet og jeg er superglad for min box.
Men god fornøjelse med at downloade 3 film a ca. 4,7 GB hver. Lave menuer til diskene, finde covers og heeej - fik jeg nævnt kommentatorsporet der nænsomt er tilføjet....?
Du finder ikke - læs I K K E bedre udgivelse på DVD end det link Kadann har smidt op.....
Hvor lang tid tager det iøvrigt at downloade ca. 12 gigabyte...?
Hehe, den kan jeg godt forstå du er glad for. På et eller andet tidspunkt skal jeg også have afsat nogle penge til den boks, så den kan stå på hylden derhjemme. :)
#1 Corgan 18 år siden
Da jeg fornyligt var i London, så jeg mange steder denne boks: http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=R...
Der stod "Limited Edition" på den, såvidt jeg husker. Spørgsmål er nu om den indeholder de uredigerede film (sikkert ikke) eller om det blot er de samme film der var at finde i 4-disc boksen?
#2 azathoth 18 år siden
#3 filmz-Kadann 18 år siden
http://feedback.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewFeed...
Jeg har købt et sæt af ham, hvor kvaliteten er helt i orden, selvom det er en kopi fra laserdisc.
#4 Corgan 18 år siden
#2:
Ok. Tak.
#3:
Så er det lettere (og billigere) selv at hente dem fra nettet. :-)
#5 filmz-Kadann 18 år siden
Bestemt, men kvaliteten er slet ikke den samme på dem man kan hente online og de udgaver ham britten producerer. Jeg har haft fingrene i flere udgaver og ingen ligger tæt på hvad han har lavet.
#6 Corgan 18 år siden
#5:
Ok.
Det lyder lidt mærkeligt at kvaliteten ikke er den samme. Folk er normalt temmelig dygtige til at rippe film og smide dem på nettet... og når han nu allerede har rippet Laserdisk-udgaven, burde det være en smal sag at lave en kopi af hans rip og derefter smide den ud på nettet.
Det skulle undre mig meget hvis det endnu ikke er blevet gjort.
#7 filmz-Kadann 18 år siden
Jeg har prøvet at kopiere dem, men det er ikke lykkedes mig endnu, så det kan jo forklare hvorfor de ikke er online.
De andre der ligger online, er ikke samme rip som han har brugt og ud fra kvaliteten, ser det ud til at han har haft noget prof. udstyr til rådighed.
#8 filmz-Cyberdog 18 år siden
Ikke i nutidens DVDkvalitet som du normalt ser - men det er dælme godt lavet og jeg er superglad for min box.
Men god fornøjelse med at downloade 3 film a ca. 4,7 GB hver.
Lave menuer til diskene, finde covers og heeej - fik jeg nævnt kommentatorsporet der nænsomt er tilføjet....?
Du finder ikke - læs I K K E bedre udgivelse på DVD end det link Kadann har smidt op.....
Hvor lang tid tager det iøvrigt at downloade ca. 12 gigabyte...?
http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Cyberdog1971
#9 filmz-Voyager 18 år siden
Men jeg nøjes med at klappe min Difinitive Trilogy på LD :D
Det er smilende tilfredshed :D
Glad.
#10 filmz-Kadann 18 år siden
Hehe, den kan jeg godt forstå du er glad for. På et eller andet tidspunkt skal jeg også have afsat nogle penge til den boks, så den kan stå på hylden derhjemme. :)