Gravatar

#1 Ryder666 4 år siden

Nogen der ved om afsnittene på den nyeste dvd UK version af married With children er i kronologisk rækkefølge??

For den nuværende gamle boks jeg har, er ikke. Der er afsnittene blandet på hver disc. Hvilket er belastende, da jeg gerne vil se dem kronologisk i den rækkefølge, det var ment.

Jeg mistænker min gamle boks, lidt for, at være bootleg, på trods af at coverart, og Sony's logo ser professionelt ud. Men der kan jo stort set manipuleres med alt i disse dage.

Lidt info, ville jeg i den grad værdsætte.

God jul og godt nytår til alle.
Gravatar

#2 Ryder666 4 år siden

Kan det virkelig passe, at der ikke er nogen herinde, der ved det? Har selvfølgelig prøvet at Google det, men uden held.
Gravatar

#3 Mejse 4 år siden

#2 desværre ingen ide, men har svært ved at forestille mig at de ikke er i kronologisk rækkefølge :)
Gravatar

#4 Ryder666 4 år siden

Mejse (3) skrev:
#2 desværre ingen ide, men har svært ved at forestille mig at de ikke er i kronologisk rækkefølge :)


Krydser fingre for at de er det, da jeg har bestilt den nye UK release boks. Men, tak for svaret.
Gravatar

#5 Ryder666 4 år siden

Har lige modtaget den idag, og selve boksen er noget mere robust end den udgave jeg har, der allermest ligner en "bootlegg". Derudover, er selve discne kronologisk nummeret. Dvs season 1, disc 1 etc.

Derudover kom jeg kun af med 519kr inkl forsendelse, og den var splinterny.

Ved den gamle boks jeg havde, var det ikke alle discs, der var nummeret. Og boksen var skrøbelig limet sammen, og der var nogle af discne som var skrevet med tusch på selve discen. Ikke et godt køb mht til den gamle boks. Er indtil videre godt tilfreds med den nye udseendesmæssigt. Så skal bare tjekke om afsnittene er i kronologisk rækkefølge.
Gravatar

#6 Ryder666 4 år siden

Der skulle stå nummereret. Satans med den autokorrektur.
Gravatar

#7 Mejse 4 år siden

lyder som om det var en succes så :D
Gravatar

#8 Ryder666 4 år siden

Mejse (7) skrev:
lyder som om det var en succes så :D


Krydser fingre. Tjekker først indholdet senere på aftenen :-). Men som sagt, so far, so good.
Gravatar

#9 Ryder666 4 år siden

Well, jeg må desværre konstatere at første sæson ikke er kronologisk. Men der er så mange afsnit, der på dansk tv, heller ikke blev vist i dens fulde og kronologiske rækkefølge, så det gør ikke så meget. Og boksens udseende ser dog pænere ud, og discne beskrevet med antal afsnit, også noget pænere end den gamle bootlegg, der havde beskrevet antal afsnit, eller kun sæson med en tusch. Det ville dog ha været en ekstra god bonus, havde de været kronologisk i den rækkefølge de var aired i. Det er godt nok kun 1 afsnit på disc 1, der vist ikke stemmer helt overens med dens oprindelige rækkefølge.

Tænker på at smide den gamle bootlegg ud. Eller sælge den uhyre billigt

Skriv ny kommentar: