Prøver lige at BUMP'e den endnu engang... Er der ingen som ved noget om en kommende Star Wars Boks udgivelse??? Eller i det mindte bare kan henvise mig til en god side som oplyser om kommende dvd-udgivelser?
Hvor svært kan det være at smide dén på gaden? 6 dvd'er og en pap-æske! Der er vel masser af nye købere, og også den gamle fanskare står klar med spredte baller til en gang Lucas-puling, hvis blot den indeholder en ekstra disk med et 5 min. hidtil ukendt interview med Carrie Fischer om hendes narkoforbrug under optagelserne :-)
Jeg håber Lucas laver endnu mere om på filmene (både de gamle og nye) før han i så fald laver endnu en udgivelse. Om ikke andet så for at bevidne den ballade der i så fald vil opstå fra gamle fans. :D
Jeg var til Celebration Europe her for nylig, hvor jeg bl.a. var til Rick McCallum Q&A panel. Han blev bl.a. spurgt omkring muligheden for at der blev lavet flere ændringer i filmene. Han mente at George Lucas ALDRIG blev færdig med de film. Så bare vent ;)
Mht. udgivelse af Star Wars på HD, så kommer der nok ikke noget før formatkrigen er slut ifølge McCallum. Han mente at Sony og de andre stridshaner sku tage sig sammen og finde ét fælles format (og der var stor jubel fra publikum) Jeg ku forestille mig en samlet boks vil blive i HD, men skal man tro McCallum, har det altså lange udsigter.
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
#1 Pytter 17 år siden
#2 Pytter 17 år siden
Er der ingen der ved det?
Kan i så ikke komme op med nogle links til sider, hvor man kan se fremtidige udgivelser???
#3 Pytter 17 år siden
Eller i det mindte bare kan henvise mig til en god side som oplyser om kommende dvd-udgivelser?
#4 filmz-Kadann 17 år siden
Her er to sider der bl.a. samler info om kommende udgivelser:
http://www.dvdtimes.co.uk/
http://www.highdefdigest.com/
#5 Pytter 17 år siden
#6 davenport 17 år siden
(Det er jo Kadann der holder røven oppe på Lucas :D)
#7 Hive 17 år siden
#8 filmz-DocDoom 17 år siden
#9 Hive 17 år siden
#10 azathoth 17 år siden
Mht. udgivelse af Star Wars på HD, så kommer der nok ikke noget før formatkrigen er slut ifølge McCallum. Han mente at Sony og de andre stridshaner sku tage sig sammen og finde ét fælles format (og der var stor jubel fra publikum) Jeg ku forestille mig en samlet boks vil blive i HD, men skal man tro McCallum, har det altså lange udsigter.