Vidste selt ikke at der ikke var en i Kbh. vildt når man tænker på der er 2 i Kolding... Så vil jeg altså oss have TP her til Kolding noget pis at jeg skal kører til Århus hver gang jeg skal have noget som Stereo Studio ikke gider få hjem... Tsk er ikk så glad for Stereo S. mere den i Storcentret her i Kolding har bare SÅ DÅRLIG service (det er sådan nogle kællinger der er der inde SUK)... De har sgu været skyld i mange dårlige oplevelser... tsk tsk...
Man må håbe den i har fået i Kbh har sødere ansatte...
Den gamle afdeling i København - På Vimmelskaftet - var ikke så ringe, for der har jeg gjort rigtig mange gode køb, og det var som en af de eneste villige til at bestille titler hjem, hvilket klart gjorde at jeg handlede der, selvom de af og til var lidt dyrere, men så var det jo lige den dersens Fona 2K åbnede og TP Rykkede ud og lavde andre butikker en den i Arkaden ved Magasin og på Gl. Kongevej og lavde Mega Storen på Roslkildevej :o) - sjovt nok i starten flyttede flere af de gamle medarbejdere til bl.a. TP :o)
#19 - Du misforstår mig. Jeg taler ikke om, at SS kun findes i Århus, men derimod at Århus har været den eneste by i flere år, hvor der både har været en SS og en TP butik.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#11 lagoni 16 år siden
#12 Verbal 16 år siden
#13 Benway 16 år siden
#14 El vez 16 år siden
#15 Lady Arwen 16 år siden
Man må håbe den i har fået i Kbh har sødere ansatte...
#16 tiany 16 år siden
#17 Lady Arwen 16 år siden
#18 filmz-Crystalstar1200 16 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#19 allanmc 16 år siden
#20 dyg 16 år siden