Gravatar

#11 lagoni 16 år siden

Hvis Stereo Studio kommer til Kbh, vil vi altså også ha' en TP til Odense. Noget for noget.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#12 Verbal 16 år siden

#11: Helt enig! Intet andet vil være retfærdigt.
And like that... he's gone.
Gravatar

#13 Benway 16 år siden

#11 You said it! :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#14 El vez 16 år siden

Men så skal den også være i Kbh, og ikke ude i chav-town :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#15 Lady Arwen 16 år siden

Vidste selt ikke at der ikke var en i Kbh. vildt når man tænker på der er 2 i Kolding... Så vil jeg altså oss have TP her til Kolding noget pis at jeg skal kører til Århus hver gang jeg skal have noget som Stereo Studio ikke gider få hjem... Tsk er ikk så glad for Stereo S. mere den i Storcentret her i Kolding har bare SÅ DÅRLIG service (det er sådan nogle kællinger der er der inde SUK)... De har sgu været skyld i mange dårlige oplevelser... tsk tsk...

Man må håbe den i har fået i Kbh har sødere ansatte...
Doctor Who <3
Gravatar

#16 tiany 16 år siden

#15 Ja storcenterets Stereo Studio kunne godt bruge nogle bedre medarbejdere, de har ikke rigtigt styr på noget derude
Valar morghulis
Gravatar

#17 Lady Arwen 16 år siden

YAY jeg er ikk den eneste der synes det :D
Doctor Who <3
Gravatar

#18 filmz-Crystalstar1200 16 år siden

Den gamle afdeling i København - På Vimmelskaftet - var ikke så ringe, for der har jeg gjort rigtig mange gode køb, og det var som en af de eneste villige til at bestille titler hjem, hvilket klart gjorde at jeg handlede der, selvom de af og til var lidt dyrere, men så var det jo lige den dersens Fona 2K åbnede og TP Rykkede ud og lavde andre butikker en den i Arkaden ved Magasin og på Gl. Kongevej og lavde Mega Storen på Roslkildevej :o) - sjovt nok i starten flyttede flere af de gamle medarbejdere til bl.a. TP :o)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#19 allanmc 16 år siden

#4: Ahh det er vidst lidt en løgn at påstå at Århus har patent på ST... Sikker på du ikke mener Jylland :)? ST's "hovedkvarter" er f.eks. i Aalborg :)
Min DVD, Blu-Ray og HD DVD pris-søger: www.mcDVD.dk :-)
Gravatar

#20 dyg 16 år siden

#19 - Du misforstår mig. Jeg taler ikke om, at SS kun findes i Århus, men derimod at Århus har været den eneste by i flere år, hvor der både har været en SS og en TP butik.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: