Jeg synes rent faktisk at Superman 2 er en ret cool film, og har derfor ledt efter diverse rygter vedr. en mulig oprenset Director's Cut (Richard Donner) version.
Burde den ikke være kommet nu? I forbindelse med Superman Returns?
Noget nyt? Gider absolut ikke købe den nuværende DVD-version, som har elendigt billede og lyd.
www.filmkorn.dk - filmanmeldelser, også af film vi ikke har set, men alligevel har en mening om.
Terence Stamp Kan opleves i The Elder Scrolls IV: Oblivion, hvis man ikke kan få nok af Zod.
Mit gæt ville være at der måske kommer en samlet boks, i forbindelse emd dvd udgaven af superman returns.
taget fra IMDB
In a 2004 interview, Margot Kidder claimed that there are indeed enough scenes shot for this sequel by Richard Donner "somewhere in a vault" to make his own cut of the film. A website therefore started a petition for Warner Bros. to allow and sponsor Donner with his own cut of Superman II (1980).
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#1 filmkorn.dk 18 år siden
Burde den ikke være kommet nu? I forbindelse med Superman Returns?
Noget nyt? Gider absolut ikke købe den nuværende DVD-version, som har elendigt billede og lyd.
#2 elwood 18 år siden
Come to me, son of Jor-El, kneel before Zod!
President: Oh God
General Zod: That's Zod
Terence Stamp
Kan opleves i The Elder Scrolls IV: Oblivion, hvis man ikke kan få nok af Zod.
Mit gæt ville være at der måske kommer en samlet boks, i forbindelse emd dvd udgaven af superman returns.
taget fra IMDB
In a 2004 interview, Margot Kidder claimed that there are indeed enough scenes shot for this sequel by Richard Donner "somewhere in a vault" to make his own cut of the film. A website therefore started a petition for Warner Bros. to allow and sponsor Donner with his own cut of Superman II (1980).
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#3 filmkorn.dk 18 år siden
Ultra cool at de blot har ignoreret Sperman 3 og 4 der er umåddeligt dårlige!
#4 elwood 18 år siden
Richard pryor var da i det mindste lidt underholdene i 3'eren, men de slår nu ikke Zod.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"