Jeg sad lige og så et afsnit af "Mythbusters", hvor de gamle Tarzan-film med Johnny Weissmüller blev nævnt og jeg husker dem jo fra da jeg var knægt.
Så tænker jeg jo på, findes disse en en acceptabel udgivelse, er der e.v.t. en fræk boks man kan indkøbe og til sidst, er der nogle herinde der har haft fingrene i disse film og kan sige et par ord om kvaliteten? De har jo et par år på bagen efterhånden. :)
Så er det jo godt, at der er 14 dages returret på nethandel:
Ombytning / Fortrydelsesret af Club Raccoon indkøbte varer Du har 14 dages fuld retur- og ombytningsret på de varer du køber igennem Club Raccoon. For at gøre det nemmere for dig at ombytte eller returnere et defekt produkt, kan du, istedet for at sende det hele vejen retur til lagrene i Europa eller Nordamerika, nøjes med at sende retur til flg. adresse (Axel Music sørger for at give beskeden videre til leverandøren indenfor 24 timer efter varen er modtaget):
Club Raccoon c/o Axel Music Bülowsvej 3 1870 Frederiksberg C Danmark
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666 "Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Tjo, men i lyset af at der er en del fans af klassiske film herinde, så vil jeg da helt sikkert foretrække e.v.t. erfaringer frem for at kaste penge efter en boks og skulle risikere at bruge tid/penge på at returnere skidtet, hvis den ikke lever op til mine forventninger.
Og jeg er skam helt klar over mine rettigheder i forhold til nethandel.
#1 filmz-Kadann 19 år siden
Jeg sad lige og så et afsnit af "Mythbusters", hvor de gamle Tarzan-film med Johnny Weissmüller blev nævnt og jeg husker dem jo fra da jeg var knægt.
Så tænker jeg jo på, findes disse en en acceptabel udgivelse, er der e.v.t. en fræk boks man kan indkøbe og til sidst, er der nogle herinde der har haft fingrene i disse film og kan sige et par ord om kvaliteten? De har jo et par år på bagen efterhånden. :)
#2 Spanner 19 år siden
http://www.axelmusic.dk/productDetails/01256959952...
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#3 filmz-Kadann 19 år siden
Groovy.. dog er jeg lidt betænkelig m.h.t. kvaliteten, da der jo er presset 6 film ned på 4 skiver, incl. ekstramateriale. :)
#4 Spanner 19 år siden
Ombytning / Fortrydelsesret af Club Raccoon indkøbte varer
Du har 14 dages fuld retur- og ombytningsret på de varer du køber igennem Club Raccoon. For at gøre det nemmere for dig at ombytte eller returnere et defekt produkt, kan du, istedet for at sende det hele vejen retur til lagrene i Europa eller Nordamerika, nøjes med at sende retur til flg. adresse (Axel Music sørger for at give beskeden videre til leverandøren indenfor 24 timer efter varen er modtaget):
Club Raccoon
c/o Axel Music
Bülowsvej 3
1870 Frederiksberg C
Danmark
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#5 filmz-Kadann 19 år siden
Og jeg er skam helt klar over mine rettigheder i forhold til nethandel.
#6 myggen 19 år siden
Husk; for at kunne ombytte en vare SKAL varen være plomberet og i den stand som du modtog den.