Hvornår udkommer 2. sæson af "The 4400"? Den er allerede udkommet som R1. Jeg har læst den udkommer den 5. Juni som R2-UK, men vil gerne have R2-DK, så jeg har Danske undertekster, og så den passer til den udgave af første sæson, jeg har nu. Så hvornår udkommer "The 4400" sæson 2 R2-DK?
Jeg ved 1. sæson af "Prison Break" bliver delt over, når den udkommer på DVD. Altså, så man skal købe del 1 og del 2, for at have hele 1. sæson... Men jeg har også hørt, at den 8. August udkommer hele første sæson i én udgivelse. Mit spørgsmål er derfor, om det er R1 eller R2? Og hvis det er R1, hvornår R2 så udkommer i én udgivelse?
Ifølge Laserdisken, så udkommer 2. sæson af "The 4400" (den danske reg.2) den 28. juni KLIK
Dog har CDON allerede sat sæson 2 til frigivelse den 21. juni!
Hele første sæson af "Prison Break" udkommer ganske rigtigt på reg.1 den 8. august KLIK
Mig bekendt er der endnu ingen dato på, hvornår reg.2 udkommer som samlet sæson. Første halvdel af første sæson (afsnit 1-13) udkommer dog den 31. juni KLIK
Hvis du vil have info om evt. frigivelse af den hele samlede sæson 1, så kan du bl.a. holde øje med PLAYs side, der er hurtige til at få info om deres udgivelser KLIK
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Axel har Prison Break s1 R2DK til release den 13/6, men er rimelig sparsomme med oplysningerne, så kan foretsille mig det ikke er helt fastslået http://axelmusic.dk/productDetails/5707020332443
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#4: Ja, men den du linker til, er nok bare første del 1 af første sæson. Jeg vil gerne have hele første sæson samlet. Men så må jeg vel bare vente noget tid, med at finde ud af hvornår den kommer som R2 som samlet sæson.
#3: Tak for linket til Laserdisken, det kunne jeg godt bruge. :) Gider ikke have den med Svensk cover fra cdon, når min første sæson er med Dansk (Selvom den Danske og Svenske udgivelse er næsten identisk, bortset fra stregkoden, så vidt jeg ved. :P). Desuden har jeg hørt en del dårligt om cdon, med hensyn til kundeservice..?
Ok, jeg har bare hørt lidt dårligt om dem. :) Men hvis du siger, de er fine, så stoler jeg på dig. ;-) Men det kan godt være, at jeg køber den fra cdon. Det vil kun være stregkoden, der vil være det eneste Svenske ved udgivelsen, så vidt jeg ved. Men nu må vi se. :-)
Jeg kan også kun anbefale cdon, efter over 100 handler med dem hos både den svenske og danske del af deres side. Siderne betjenes sikkert af de samme mennesker, men jeg har nu aldrig haft problemer med deres kundeservice på nogen måde, uanset hvem der har besvaret spørgsmål.
De har endda fået ændret teksten til sæson 1 af Sopranos, opdager jeg lige, efter jeg har henvendt mig til dem og gjort opmærksom på at billedformatet stod forkert, både på deres side og dvd-coveret.
#1 Slettet Bruger [3077633532] 18 år siden
Hvornår udkommer 2. sæson af "The 4400"? Den er allerede udkommet som R1. Jeg har læst den udkommer den 5. Juni som R2-UK, men vil gerne have R2-DK, så jeg har Danske undertekster, og så den passer til den udgave af første sæson, jeg har nu. Så hvornår udkommer "The 4400" sæson 2 R2-DK?
Jeg ved 1. sæson af "Prison Break" bliver delt over, når den udkommer på DVD. Altså, så man skal købe del 1 og del 2, for at have hele 1. sæson...
Men jeg har også hørt, at den 8. August udkommer hele første sæson i én udgivelse. Mit spørgsmål er derfor, om det er R1 eller R2? Og hvis det er R1, hvornår R2 så udkommer i én udgivelse?
#2 lagoni 18 år siden
#3 Yoda 18 år siden
Ifølge Laserdisken, så udkommer 2. sæson af "The 4400" (den danske reg.2) den 28. juni KLIK
Dog har CDON allerede sat sæson 2 til frigivelse den 21. juni!
Hele første sæson af "Prison Break" udkommer ganske rigtigt på reg.1 den 8. august KLIK
Mig bekendt er der endnu ingen dato på, hvornår reg.2 udkommer som samlet sæson. Første halvdel af første sæson (afsnit 1-13) udkommer dog den 31. juni KLIK
Hvis du vil have info om evt. frigivelse af den hele samlede sæson 1, så kan du bl.a. holde øje med PLAYs side, der er hurtige til at få info om deres udgivelser KLIK
#4 lagoni 18 år siden
http://axelmusic.dk/productDetails/5707020332443
#5 Slettet Bruger [3077633532] 18 år siden
#3: Tak for linket til Laserdisken, det kunne jeg godt bruge. :)
Gider ikke have den med Svensk cover fra cdon, når min første sæson er med Dansk (Selvom den Danske og Svenske udgivelse er næsten identisk, bortset fra stregkoden, så vidt jeg ved. :P). Desuden har jeg hørt en del dårligt om cdon, med hensyn til kundeservice..?
#6 Yoda 18 år siden
CDON har nu kun leveret fin service til mig, så jeg anbefaler dem gladeligt ;-)
#7 Slettet Bruger [3077633532] 18 år siden
Men hvis du siger, de er fine, så stoler jeg på dig. ;-)
Men det kan godt være, at jeg køber den fra cdon. Det vil kun være stregkoden, der vil være det eneste Svenske ved udgivelsen, så vidt jeg ved. Men nu må vi se. :-)
#8 filmz-Kadann 18 år siden
Jeg kan også kun anbefale cdon, efter over 100 handler med dem hos både den svenske og danske del af deres side. Siderne betjenes sikkert af de samme mennesker, men jeg har nu aldrig haft problemer med deres kundeservice på nogen måde, uanset hvem der har besvaret spørgsmål.
De har endda fået ændret teksten til sæson 1 af Sopranos, opdager jeg lige, efter jeg har henvendt mig til dem og gjort opmærksom på at billedformatet stod forkert, både på deres side og dvd-coveret.
#9 Slettet Bruger [3077633532] 18 år siden
Tak for svarene, alle.
#10 filmz-mads1 18 år siden
kommer 21 juni på moviemoo.dk (dansk version)
http://www.moviezoo.dk/index.php?varenummer=733243...
kommer 21 juni på haushoej.dk
http://www.haushoej.dk/product.asp?product=27280&a...
kommer 28 juni laserdisken.dk (svensk version)
http://www.laserdisken.dk/html/search.dna?DO=sog&a...
Det var lige nogle af de steder jeg kender, hvor jeg plejer at handle...