Jeg er lige blevet færdig med at se 2. sæson af "The 4400" på DVD, og undrer mig over, hvor ekstramaterialet er henne? Der står godt nok på coveret til disk 3 og 4, at der er Audio Commentary på de to sidste afsnit. Når jeg så går ind på disk 4, hvor de tre sidste afsnit er på, står der ikke noget om Audio Commentary nogen steder. Og så er det, at jeg har læst på forskellige hjemmesider, om at der også er nogen featuretter med. Tre featuretter, hvis jeg husker rigtigt. Dem kan jeg heller ikke finde...
Hvor kan det så findes? Når der står Audio Commentary på et af coverne, så burde de jo i hvert fald være der, og der står jo også på en masse hjemmesider, at der er featuretter med, så de burde også være der.
#1 Slettet Bruger [4175931358] 18 år siden
Jeg er lige blevet færdig med at se 2. sæson af "The 4400" på DVD, og undrer mig over, hvor ekstramaterialet er henne?
Der står godt nok på coveret til disk 3 og 4, at der er Audio Commentary på de to sidste afsnit. Når jeg så går ind på disk 4, hvor de tre sidste afsnit er på, står der ikke noget om Audio Commentary nogen steder.
Og så er det, at jeg har læst på forskellige hjemmesider, om at der også er nogen featuretter med. Tre featuretter, hvis jeg husker rigtigt. Dem kan jeg heller ikke finde...
Hvor kan det så findes? Når der står Audio Commentary på et af coverne, så burde de jo i hvert fald være der, og der står jo også på en masse hjemmesider, at der er featuretter med, så de burde også være der.
#2 Slettet Bruger [4175931358] 18 år siden