Gravatar

#1 Slettet Bruger [2517380676] 18 år siden

Hej,

Kommer 7-disc udgaven "The Fly" - Ultimate Collector's Edition med Dansk cover på et tidspunkt, og hvis den gør, hvornår så? Jeg kan godt overleve, med at den ikke kommer, men jeg vil stadig gerne lige vide det.
Gravatar

#2 Yoda 18 år siden

Hvad mener du med dansk cover? Skal titlen være på dansk?

Der er udkommet en reg.2 udgivelse af boksen med danske subs, hvis det er det, du mener. Den kan købes hos CDON til 639,- KLIK

Hvis man ikke er interesseret i de to ekstra discs, der er med i boksen, så er der også en 5-disc udgave, der indeholder følgende:

The Fly 2 (1989)
The Fly (1986)
Curse of the Fly
Return of the fly (1959)
The Fly (1958)

Den kan ligeledes købes hos CDON, dog til 129,- KLIK
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#3 Slettet Bruger [2517380676] 18 år siden

Tja, cover var nok et dumt ord at bruge. Dansk udgivelse ville være bedre.
Men grunden til jeg spørger, er, at jeg har læst, at ved to af filmene i den Norske udgivelse, er de kun tekstet på Svensk og Engelsk, så vidt jeg husker. Jeg er ikke sikker, men jeg mener at have læst, der ikke er Danske undertekster på 'Curse of the Fly' og 'The Fly 2'. Så vidt jeg husker..
Gravatar

#4 Yoda 18 år siden

Det skulle undre mig meget, hvis der ikke er danske subs på den udgave, CDON sælger. Men hvis du er i tvivl, må du jo sende dem en mail.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#5 Slettet Bruger [2517380676] 18 år siden

Tja, der står godt nok på Cdon.com, der er Danske undertekster på, men herinde [http://www.platekompaniet.no/dvdproduct.asp?id=539672] står der som sagt, at der ikke er Danske undertekster på 'The Curse of the Fly' og 'The Fly 2', men der er på de andre.
Men det kan da lige være, jeg sender Cdon.com en email så.
Gravatar

#6 Slettet Bruger [2517380676] 18 år siden

Desuden har jeg lige set lidt på Cdon.com, men jeg kan ikke finde deres emailadresse?
Gravatar

#7 Yoda 18 år siden

Gravatar

#8 Slettet Bruger [2517380676] 18 år siden

Tak for det! :-)
Gravatar

#9 Yoda 18 år siden

Så lidt ;-)

Skriv ny kommentar: