Jeg er ret sikker på. at den allerede er tekstet, men hvornår den kommer, ved jeg ikke.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Jep, jeg har hermed fået bekræftet, at den er tekstet og vil blive udgivet af Fox senere i år eller i starten af næste år (kender ikke deres eksakte releaseplan).
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Unrated version, en smule ekstra material (1 dual disk), men man skulle efter sigende se en del mere "hud" i denne version, og hvem vil ikke gerne se mere til den skønne Elisha Cuthbert som har en af hovedrollerne :D
#1 nielsen84 20 år siden
Vil høre om der er nogen der ved om den udkommer engang med danske undertekster???
Ellers vil jeg nemlig have den uden danske undertekster ;)
MvH
Morten Nielsen.
#2 ks 20 år siden
#3 filmz-yoshimura 20 år siden
#4 filmz-yoshimura 20 år siden
#5 nielsen84 20 år siden
Respekt til dig Yoshimura at du sådan kan finde ud af det når ikke engang f.eks. dvdoo.dk kan ;).
Mange tak - så vil jeg da vente med at købe den på DvD! :-)
#6 filmz-yoshimura 20 år siden
#7 filmz-vassago 20 år siden
#8 filmz-søren kirkegaard 20 år siden
Unrated version, en smule ekstra material (1 dual disk), men man skulle efter sigende se en del mere "hud" i denne version, og hvem vil ikke gerne se mere til den skønne Elisha Cuthbert som har en af hovedrollerne :D
#9 nielsen84 20 år siden
hehe..
Men syntes nu i det hele taget filmen bare er suveræn fed.. Man kan ligesom mærke kærligheden i den.. Grin bare - men det sys jeg :P..
Hygge'.