Har længe haft lyst til at kigge nærmere på denne serie, men er det faktisk noget der kan anbefales? Sæson 1 og 2 kan pt. fås hos play.com til £18 hver, er det en fast pris, og er det en god pris?
Okay, så de sender ikke FRA Sverige, men VIA Sverige? Egentlig også ligemeget, jeg vil bare helst være sikker på, at jeg ikke risikerer at få toldsmæk.
Er det så også lige meget HVILKEN cd-wow man vælger?
Sverige og andre EU-land, jeps. Jeg har endnu ikke været ude for at få noget told på en eneste vare fra cd-wow.. og de få der har oplevet det, har fået refunderet tolden, hvis jeg ikke husker helt galt.
Hmm, nu vi er ved det, er der så nogen der aner, hvordan man i praksis bruger sparelinksne på dvdbargain.net? Fx. er der for tiden et 20%-off til cd-wow.com, men når jeg klikker på det, bliver priserne vist som normalt. Kun når jeg hæfter ?affid=14319&pp_nr=1 i 'enden' på et produktlink, viser den prisen med 20% trukket fra, men så snart jeg klikker Add to Cart, så er det med den oprindelige pris? WTF?
Og jeg gentager lige mig selv: Er det så lige meget HVILKEN cd-wow man vælger?
Ja, det er ligemeget hvilken cd-wow du vælger :) Du kan inde på dvdbargain sammenligne priser for den samme varer på de forskellige sider, priserne kan faktisk variere en del.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#1 myggen 19 år siden
#2 filmz-vassago 19 år siden
#3 myggen 19 år siden
Jeg ser endda, at de kan fås til £16 hos cd-wow.com - og der skulle vel ikke være nogen problemer med told derfra? Sender de ikke fra Sverige?
#4 filmz-Kadann 19 år siden
Nej, de sender fra et land i asien via et europæisk land, hvor toldgrænsen er høj nok, så du modtager det uden chance for told. :)
#5 myggen 19 år siden
Er det så også lige meget HVILKEN cd-wow man vælger?
#6 filmz-Kadann 19 år siden
Sverige og andre EU-land, jeps. Jeg har endnu ikke været ude for at få noget told på en eneste vare fra cd-wow.. og de få der har oplevet det, har fået refunderet tolden, hvis jeg ikke husker helt galt.
#7 myggen 19 år siden
Og jeg gentager lige mig selv: Er det så lige meget HVILKEN cd-wow man vælger?
#8 lagoni 19 år siden
#9 myggen 19 år siden