Gravatar

#1 filmz-712 20 år siden

Fandt denne frække box:

http://www.axelmusic.dk/productDetails/57087586574...

Problemet er at efter en søgning på nettet fandt jeg ud af at udgiveren (som jeg mener er Nordisk Film) ikke har oplyst noget omkring den, andet end at den indeholder:

Reservoir Dogs - 2 Disc
Pulp Fiction - 2 Disc
Jackie Brown - 2 Disc
Kill Bill Vol.1 - 1 Disc
Kill Bill Vol.2 - 1 Disc

Som der også står på Axelmusic's hjemmeside. Dvs. der er ingen specs omkring selve indholdet.

Foruden det står der at man spare 100,- ved bestilling nu, det vil altså sige at man kan få den til 300,-?

Virker utroligt billigt for 4 film (8 DVD'er)?
Gravatar

#2 Morbid 20 år siden

Tarantino's grådighed vil ingen ande tage :/
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
Gravatar

#3 filmz-WSTE_M 20 år siden

Ja, men hvorfor er Kill Bill kun på enkelt disks hver ?
May the blessing of the Bomb Allmighty and the fellowship of the Holy Fallout,
descend on us all this day, and for evermore.
Gravatar

#4 filmz-vassago 20 år siden

Det er sikkert disse udgivelser:

Res Dogs der står til ca. 120,-
Pulp Fiction der står til ca. 150,-
Jackie Brown der står til ca. 150,-
Kill Bill vol.1 der står til ca.200,-
Kill Bill vol.2 der står til til ca. 200,-

Så det er da ret billigt, normalpris 820,-

#2: Ja, det er super irriterende når folk der ikke har filmene kan købe dem til ingen penge :)
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#5 filmz-vassago 20 år siden

#3: det er alle regioner :) (standard edtions)
Gravatar

#6 filmz-yoshimura 20 år siden

#4 Hmm, jeg havde da ellers forstået det sådan, at de tre første skulle være 2-disc-udgaverne. Jeg håber, det holder stik.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#7 filmz-vassago 20 år siden

#6: sorry rettet :)

Jeg ved det som sagt ikke, men jeg kan da kun forestille mig at det er de eksisterende udgaver - alle dem de ikke har solgt, eller kan sælge, smidt en en fin pakke.
Gravatar

#8 filmz-712 20 år siden

#7 - Men pakke ER fin, eller rettere, fræk ;)

Tak for svarne. Så må jeg vel nuppe den, også købe Kill Bill DC(hvis den nogensinde kommer i en samlet udgave, som han ville have haft den.)
Gravatar

#9 filmz-gatnuk 20 år siden

Er ligeglad med ekstra guffet(til en vis grænse), er der nogen der ved hvor meget DTS man kan forvente i boxen, ud over self. Kill Bill dvd'erne. For har Jackie Brown, og det er med DTS, kan self. bare beholde den :), men ville da være noget så rart at vide hvad man kan forvente.
Gravatar

#10 filmz-søren kirkegaard 20 år siden

#1 Jeg tror ikke du kan få den til 300kr. Der står den koster 400kr og at man sparer 100kr i fht vejl. udsalgspris.

Jeg skal helt klart have den på et tidspunkt, så må jeg jo se om jeg kan skille mig af med den udgave af Pulpfiction jeg har i forvejen.

Skriv ny kommentar: