Gravatar

#1 filmz-Don Drift 17 år siden

Hey, allesammen!

Nu viste de jo lige T3 i fjernsynet her den anden dag, og ja.. Den var lidt crap. Men den gav mig pludselig lyst til at gense dem allesammen i en rap.

Til min store skuffelse var de ikke blandt min DVD samling, så derfor skal jeg lige høre nu..

Er der udgivet nogen trilogi boks med alle 3 film (indtil videre) - Som kan erhverves i Danmark til rimelige penge? Og gerne hvor?
"Sideways, all days!"
Gravatar

#2 filmz-michaell 17 år siden

Jeg er ret sikker på at de har den hos www.play.com og www.amazon.co.uk men jeg ved ikke om de ligefrem er billige
A slavish concern for the composition of words is the sign of a bankrupt intellect. Be gone, odious wasp! You smell of decayed syllables
Gravatar

#3 Åkepool 17 år siden

Jeg kiggede lige på Play igår og jeg kunne ikke finde nogen.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#4 filmz-michaell 17 år siden

Den er ret dyr, men den er der da:
http://www.play.com/DVD/DVD/4-/1121311/Terminator-...
A slavish concern for the composition of words is the sign of a bankrupt intellect. Be gone, odious wasp! You smell of decayed syllables
Gravatar

#5 filmz-DocDoom 17 år siden

Så kan det vist bedre betale sig at købe dem separat. De står ofte som 2 disk i fx. Fona til en 50'er, og T2 har endda længe stået i fx. TP så billigt som 20 kr.
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#6 Åkepool 17 år siden

#4 - Det var dælens, hvordan kunne den undgå at dukke op, da jeg skrev Terminator på søgelinien igår? Hmm...

#5 - Kan ikke huske at have set T2 til en tyver i TP, men det er nok fordi jeg nægter at se det. Det er jo en skam for verdens bedste film ;)
Og nej, det er ikke noget vi skal til at diskutere ;)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#7 filmz-Don Drift 17 år siden

Terminator 2 er MONSTER fed . PUNKTUM

Kan ikke siges anderledes :)

#4: Shit det var dyrt, kan 10 gange bedre betale sig at købe dem hver for sig :D
"Sideways, all days!"
Gravatar

#8 filmz-DocDoom 17 år siden

Specielt fordi man så kan undlade at købe T3.
That's no moon. It's a space station.

Skriv ny kommentar: