Hej! Jeg er igang med at kigge på hvor jeg skal forbestille en Matrix box.
Jeg har fundet et godt tilbud hos axelmusic, der har region 1 til 450kr, med levering, hvilket jeg syntes er et godt tilbud. Desværre kender jeg ikke deres leveringstider, hvad ville sige de var ?
Amazon har en region 2 udgave til forudbestilling for 500 kr men jeg ved at deres leveringstid som regel er omkring fire dage, og der jo rimlig godt.
Kan disse tilbud slåes af nogen ? Og er der forskelle på R1 og R2 ?
God idé til en tråd - havde selv tænk på at oprette den! :-) Jeg er dog kun interesseret i en R2 (DK) version, så hvis der er nogen der ser nogle gode tilbud på den må de lige sige til...
Mht. axelmusic, så sender de den så du HAR den på release-datoen eller måske endda før. Der er flere her fra siden der har modtaget deres Star Wars R1 i fredags, mens vi andre R2ere måtte nøjedes med en mail der sagde at den var pakket, så vi får den forhåbentligt imorgen... Så køb endeligt hos dem! Ved iøvrigt at DVDoo.dk har R2-sættet til 499,- som forudbestil - og der burde du også have den på release-datoen...
Axel har den også til 499,- men hvis man bestiller senest fire uger inden release date på deres .com site, får man en voucher på 10%, som kan bruges på ens næste køb. Det gælder alle preorders på .com - eneste minus er, at pengene trækkes med det samme i modsætning til almindelige ordrer, hvor pengene først trækkes ved varens afsendelse.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#1 filmz-WSTE_M 20 år siden
Jeg er igang med at kigge på hvor jeg skal forbestille en Matrix box.
Jeg har fundet et godt tilbud hos axelmusic, der har region 1 til 450kr, med levering, hvilket jeg syntes er et godt tilbud. Desværre kender jeg ikke deres leveringstider, hvad ville sige de var ?
Amazon har en region 2 udgave til forudbestilling for 500 kr men jeg ved at deres leveringstid som regel er omkring fire dage, og der jo rimlig godt.
Kan disse tilbud slåes af nogen ?
Og er der forskelle på R1 og R2 ?
Foresten: mmmmmm.....
descend on us all this day, and for evermore.
#2 McPeter 20 år siden
Jeg er dog kun interesseret i en R2 (DK) version, så hvis der er nogen der ser nogle gode tilbud på den må de lige sige til...
Mht. axelmusic, så sender de den så du HAR den på release-datoen eller måske endda før. Der er flere her fra siden der har modtaget deres Star Wars R1 i fredags, mens vi andre R2ere måtte nøjedes med en mail der sagde at den var pakket, så vi får den forhåbentligt imorgen... Så køb endeligt hos dem!
Ved iøvrigt at DVDoo.dk har R2-sættet til 499,- som forudbestil - og der burde du også have den på release-datoen...
#3 ks 20 år siden
#4 filmz-yoshimura 20 år siden