#2 sikker på det er den danske udgivelse? Hvis man kigger lidt på info for den dvd står der ikke noget ved undertekster. Dog kunne de tage fejl, men eftersom den danske er meget svær at få fat i er jeg bange for at det ikke er tilfældet.
Bare fordi det er R2 hos en dansk forhandler, betyder det ike nødvendigvis der er danske undertekster. Fx har danske Stereo Studio den, men uden danske tekster.
Jeg kan se på TP's hjemmeside at de har den, men ved ikke hvordan det er med tekster på den.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Hvis man checker det lille billede af DVD'en, kan man se det er coveret på den danske DVD med Ekstra Bladets 6 stjerner på forsiden, så jeg vil lægge hovedet på blokken, at der er danske tekster :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Jeg har selv købt Usual Suspects hos TP for mange år siden og sidste efterår købte en kollega ligeledes Usual Suspects hos TP begge er med dansk tekst.
Og det er ganske korrekt, at coveret hos dvdengros er det danske, men på den anden side, så bruger de collectors udgaven af coveret til 2001 - A Space Odyssey til både den almindelige udgave og collectors udgaven, så coveret til Usual Suspects er måske også forkert. Det vil nok være klogest, at kontakte dem for at høre, hvilke undertekster der er på filmen.
#1 filmz-thorm 19 år siden
Problemet er bare at flere forhandlere siger, at den er udgået af produktion - med danske undertekster.
Er dette rigtigt? ellers hvor kan den købes?
#2 filmz-Bruce 19 år siden
#3 Scherlund 19 år siden
#4 filmz-Bruce 19 år siden
#5 lagoni 19 år siden
Jeg kan se på TP's hjemmeside at de har den, men ved ikke hvordan det er med tekster på den.
#6 filmz-Bruce 19 år siden
#7 Jay El 19 år siden
Og det er ganske korrekt, at coveret hos dvdengros er det danske, men på den anden side, så bruger de collectors udgaven af coveret til 2001 - A Space Odyssey til både den almindelige udgave og collectors udgaven, så coveret til Usual Suspects er måske også forkert.
Det vil nok være klogest, at kontakte dem for at høre, hvilke undertekster der er på filmen.
#8 filmz-thorm 19 år siden
#9 putandtake 19 år siden