Er der nogen der har set eller købt denne film? Er den lige så god som den første, eller er det bare noget bras? Den har, så vidt jeg husker IKKE været oppe i biograferne og jeg er derfor lidt bange ved at købe denne film, hvis i forstår?
Jeg synes ikke den er på højde med den første film, og hvor jeg gerne vil have "Whole Nine Yards", vil jeg ikke eje "Whole Ten Yards".
Hvis du har muligheden for et leje, vil det helt klart være et plus. På den anden side, hvis prisen er langt nok nede, kan man jo retfærdiggøre et køb.
Hvad har du set den til?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Jeg vil jo gerne have med DK undertekster, så det må siges at være til fuldpris, dvs knap 200,-
Men OK tak, så tror jeg at jeg vil vente med at købe den, til den bliver billigere(man kan jo håbe på det er en af dem som går hurtig ned i pris :-D) eller måske leje den endag.
Jeg syntes ligesom #2 heller ikke at den kan leve op til etteren, som jeg syntes var super grineren. Den er simpelthen for meget, og har ikke samme magi/stemning som etteren. Vil også støtte #2 i hans forslag, lej eller køb billigt.
"We're on an express elevator to hell - going down!" - Aliens
1'eren var bedre, men den skal ikke undervurderes. Willis er for grineren som den pensionerede lejemorder på et rengøringstrip med hans store forkærlighed til høns.
En hund vil være en fair pris!!!
What happened last night? Oh, gunfight, explosions, sharks, you know, the usual.
#1 MuManden 19 år siden
Er den lige så god som den første, eller er det bare noget bras?
Den har, så vidt jeg husker IKKE været oppe i biograferne og jeg er derfor lidt bange ved at købe denne film, hvis i forstår?
#2 DarkLight 19 år siden
Hvis du har muligheden for et leje, vil det helt klart være et plus. På den anden side, hvis prisen er langt nok nede, kan man jo retfærdiggøre et køb.
Hvad har du set den til?
#3 MuManden 19 år siden
Men OK tak, så tror jeg at jeg vil vente med at købe den, til den bliver billigere(man kan jo håbe på det er en af dem som går hurtig ned i pris :-D) eller måske leje den endag.
#4 Zelle 19 år siden
#5 filmz-The-Real-1 19 år siden
Willis er for grineren som den pensionerede lejemorder på et rengøringstrip med hans store forkærlighed til høns.
En hund vil være en fair pris!!!
Oh, gunfight, explosions, sharks, you know, the usual.