Tintin er lige på trapperne og det fik mig til at tænkte tilbage og savne de originale tegnefilm (ikke dem fra 1992 der tit kører på DR). Jeg kan huske jeg så denne i biografen da den kom, og kunne virkelig godt tænke mig at se den igen. Ved I om den/de er blevet udgivet på dvd - det skal self være med de danske stemmer, som jo gør det dejligt nostalgisk ;)
Åh ja de helt gamle Tintin film savner jeg godtnok også. Desværre er de fleste udgaver restaureret til ukendelighed.. Men tror faktisk jeg har dem digitalt et sted, fra en gammel VHS.
#1 nielsskillz 13 år siden
Tintin er lige på trapperne og det fik mig til at tænkte tilbage og savne de originale tegnefilm (ikke dem fra 1992 der tit kører på DR). Jeg kan huske jeg så denne i biografen da den kom, og kunne virkelig godt tænke mig at se den igen. Ved I om den/de er blevet udgivet på dvd - det skal self være med de danske stemmer, som jo gør det dejligt nostalgisk ;)
Se link
#2 Alex- 13 år siden
#3 aero 13 år siden
#4 MOVIE1000 13 år siden
#5 Nicki52 13 år siden
#6 MMB 13 år siden
#7 MOVIE1000 13 år siden
#8 MMB 13 år siden
Det var nu også mere Nicki52, jeg hentydede til. :)
#9 Nicki52 13 år siden
Det ved jeg, jeg synes bare man skulle købe de andre, for der er flere film. Men man kan jo også købe den alene.
#10 Castanea 13 år siden
Men er det De syv krystalkugler og Soltemplet? Sidstnævnte er nemlig udgivet separat, ser det ud til:
http://www.dvdcity.dk/?52X31X3531XO60A736O60343