I kender forhåbentlig alle den fede serie med Jennifer Garner, hvor tv2 har sendt 1. og 2. sæson sidste år.
Overvejer at investere i dvd-boksene, og har set de to første sæsoner (R2) til 199 kr. hos dvdoo (fås ikke i øjeblikket, men har sendt dem en mail om, at der i hvert fald sidder én kunder klar - til den smækre pris)
Ville inden investeringen lige forhøre mig her på filmz:
Så hvis du ligger inde med sæsonerne ville jeg bliver glad for en lille kommentar omkring indhold, boks, udseende osv. Evt. billeder ville være godt!
Jeg har region 1-udgaven ag Season 2. Indpakningen består af en papboks med klart plastik udenom. Selve papboksen er lavet som Page 47, meget interessant. Indholdet i papboksen består af 3 keepcases hvert med sin egen Bristow på.
Håber det ku' bruges.
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Bullseye - Har du fået en tilbage melding om de snart får dem på lager igen? Jeg ejer sæson 1 og den er bare så super fed, at jeg næsten ikke kan vente med at starte på anden sæson. Jeg fulgte ikke serien da den gik i tv'et, men købte sæson 1 for at se om det faldt i min smag og det gjorde det satme.
Jeg prøver at få nogen billeder op af region 2-boksen imorgen.(Ved ikke om der er forskel på r1/r2, altså med udseendet.)
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with the best!
#1 filmz-bullseye 19 år siden
Overvejer at investere i dvd-boksene, og har set de to første sæsoner (R2) til 199 kr. hos dvdoo (fås ikke i øjeblikket, men har sendt dem en mail om, at der i hvert fald sidder én kunder klar - til den smækre pris)
Ville inden investeringen lige forhøre mig her på filmz:
Så hvis du ligger inde med sæsonerne ville jeg bliver glad for en lille kommentar omkring indhold, boks, udseende osv. Evt. billeder ville være godt!
På forhånd tak.
#2 filmz-bullseye 19 år siden
#3 filt 19 år siden
Håber det ku' bruges.
#4 filmz-bullseye 19 år siden
Men nogen der ved om der er forskel på r1 og r2 udgaverne? Kom bare med et par kommentarer...
Billeder er altid godt :)
#5 filt 19 år siden
#6 filmz-712 19 år siden
Billeder kan jeg ikke lige klare, men:
Google.dk er også din ven
:)
#7 filmz-bullseye 19 år siden
#8 filmz-bullseye 19 år siden
#9 filmz-ken-greve 19 år siden
Jeg prøver at få nogen billeder op af region 2-boksen imorgen.(Ved ikke om der er forskel på r1/r2, altså med udseendet.)
#10 filmz-bullseye 19 år siden
Ja jeg fik en mail fra Dvdoo, hvori de skrev at de desværre sandsynligvis ikke fik boksene tilbage til DEN pris (199) :(
Men 300 er også ok, serien er mega fed JA - men vil bare ikke smide 4-500 kr efter den!
Hvis vi er en del der sender dem en mail, kan det da være de hurtigt får de to bokse tilbage :) Hermed en opfordring