Gravatar

#1 filmz-bullseye 19 år siden

I kender forhåbentlig alle den fede serie med Jennifer Garner, hvor tv2 har sendt 1. og 2. sæson sidste år.

Overvejer at investere i dvd-boksene, og har set de to første sæsoner (R2) til 199 kr. hos dvdoo (fås ikke i øjeblikket, men har sendt dem en mail om, at der i hvert fald sidder én kunder klar - til den smækre pris)

Ville inden investeringen lige forhøre mig her på filmz:

Så hvis du ligger inde med sæsonerne ville jeg bliver glad for en lille kommentar omkring indhold, boks, udseende osv. Evt. billeder ville være godt!

På forhånd tak.
Gravatar

#2 filmz-bullseye 19 år siden

Ingen der vil smide et par ord op?
Gravatar

#3 filt 19 år siden

Jeg har region 1-udgaven ag Season 2. Indpakningen består af en papboks med klart plastik udenom. Selve papboksen er lavet som Page 47, meget interessant. Indholdet i papboksen består af 3 keepcases hvert med sin egen Bristow på.

Håber det ku' bruges.
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#4 filmz-bullseye 19 år siden

Tak filt!

Men nogen der ved om der er forskel på r1 og r2 udgaverne? Kom bare med et par kommentarer...

Billeder er altid godt :)
Gravatar

#5 filt 19 år siden

Region 1 er i 16:9 format og lyden er DD 5.1. Billedet er udemærket, omend ikke det helt store, hvorimod lyden er fantastisk.
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#6 filmz-712 19 år siden

#4 - Dvdcompare.net er din ven

Billeder kan jeg ikke lige klare, men:

Google.dk er også din ven

:)
Gravatar

#7 filmz-bullseye 19 år siden

Tak tak, men ledte egentlig efter en af filmz - brugernes mening!
Gravatar

#8 filmz-bullseye 19 år siden

Come on, don't be shy! :)
Gravatar

#9 filmz-ken-greve 19 år siden

Bullseye - Har du fået en tilbage melding om de snart får dem på lager igen? Jeg ejer sæson 1 og den er bare så super fed, at jeg næsten ikke kan vente med at starte på anden sæson. Jeg fulgte ikke serien da den gik i tv'et, men købte sæson 1 for at se om det faldt i min smag og det gjorde det satme.

Jeg prøver at få nogen billeder op af region 2-boksen imorgen.(Ved ikke om der er forskel på r1/r2, altså med udseendet.)
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with the best!
Gravatar

#10 filmz-bullseye 19 år siden

Fedt tak skal du have ken...

Ja jeg fik en mail fra Dvdoo, hvori de skrev at de desværre sandsynligvis ikke fik boksene tilbage til DEN pris (199) :(

Men 300 er også ok, serien er mega fed JA - men vil bare ikke smide 4-500 kr efter den!

Hvis vi er en del der sender dem en mail, kan det da være de hurtigt får de to bokse tilbage :) Hermed en opfordring

Skriv ny kommentar: