Gravatar

#1 xtooms 18 år siden

Hej er der nogen herinde som ved hvornår twin peaks sidste dvd udkommer på reg 2 med dk sub.

og hvad med the usual suspects reg 2 med dk sub, vil meget gerne ha den fantastiske film på dvd, ved nogen noget om en eventuel udgivelse?

Xtooms
Trust No 1
Gravatar

#2 dolphinfriendly 18 år siden

#1 Hehe...det er den gode gamle debat, hvor ingen med sikkerhed kan sige hvornår. Dog går der rygter om release i september, da Paramount overtog rettighederne til sæson 2 ved årsskiftet og ville finpudse ekstramaterialet- or so they say. Så lad os håbe dér!

Men tro mig - der er mange der er mugne over det har trukket sådan ud, specielt undertegnet...jeg har personligt ventet siden 2002, hvor mine små fede fingre befamlede første sæson for første gang.

Til gengæld ved jeg intet om Usual Suspects reg 2 med DK subs, men kan du ikke "nøjes" med http://play.com/DVD/DVD/4-/98931/The_Usual_Suspect... ?

Gravatar

#3 squee 18 år siden

Mht. Twin Peaks Sæson 2, så kan den anskaffes fra Spanien, men uden de eftersøgte danske undertekster, og derudover kan man se, at dvd-materialet er optaget fra en video.
www.myspace.com/maskine

Skriv ny kommentar: