Hvor køber jeg billigst den forlængede version af Der Untergang?
Findes den overhovedet sådan på blu-ray eller er man nødsaget til at vælge den på DVD? Og er den forlængede version overhovedet at foretrække eller skal jeg bare nøjedes med den normale?
Så vidt jeg ved, er den ikke udkommet på BD og hvis den er, er det sikkert kun i tyskland og sikkert kun med tyske undertekster, da det er et cut lavet til tysk tv.
Jeg havde den på dvd på et tidspunkt, men fik den aldrig set. Det skal siges at dvd-udgaven kun kom med stereo-lyd, igen fordi den var lavet specifikt til tv.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Altså jeg har da en udvidet udgave af filmen på DVD, og der er der sorround. Den fandt jeg ved en kiosk i en eller anden lille by. Det var faktisk et rent tilfælde. Men min udgave er denne: http://www.dvdoo.dk/dvd-film/der-untergang-_10432....
For øvrigt syntes jeg bestemt at den udvidede giver lidt ekstra fylde og sammenhæng i historien.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#1 McPeter 14 år siden
Findes den overhovedet sådan på blu-ray eller er man nødsaget til at vælge den på DVD? Og er den forlængede version overhovedet at foretrække eller skal jeg bare nøjedes med den normale?
Tak
#2 filmz-Utyske 14 år siden
Jeg havde den på dvd på et tidspunkt, men fik den aldrig set. Det skal siges at dvd-udgaven kun kom med stereo-lyd, igen fordi den var lavet specifikt til tv.
#3 Collateral 14 år siden
For øvrigt syntes jeg bestemt at den udvidede giver lidt ekstra fylde og sammenhæng i historien.
#4 filmz-Utyske 14 år siden
#5 McPeter 14 år siden
#6 filmz-Utyske 14 år siden
Jeg er, som du kan se, ikke sikker på noget, da jeg ikke vidste at den tilsyneladende er udgivet i Danmark. :)
#7 Collateral 14 år siden