Gravatar

#21 filt 19 år siden

Man kan ikke gå frame-by-frame på en DVD. Man springer en 5-7 frames over.
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#22 filmz-vassago 19 år siden

Det kommer an på hvad du har for en.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#23 DarkLight 19 år siden

Vi arbejder lidt i det inde på #filmz.dk i går, og jeg kan bekræfte at det er på R2 udgaven. Længe nok til at man kan se det ved normal hastighed.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#24 Old Son 19 år siden

Tak for bekræftelsen, DarkLight!

Old Son
Wiggaaaar ajt fo sjissle ma dissle bizlle in de kissle aijt fo shir biatch!
Gravatar

#25 gi-jones 19 år siden

#21: Jeg kan godt gå frame-by-frame. Det er lidt besværligt, for den er ikke glad for at gå baglæns (MPEG2 er jo lavet til forlæns dekodning), men med lidt tålmodighed virker det altså.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#26 Old Son 19 år siden

Tjekkede min R1, og der var ikke noget vandmærke :D

Old Son
Wiggaaaar ajt fo sjissle ma dissle bizlle in de kissle aijt fo shir biatch!
Gravatar

#27 filmz-per vers 19 år siden

# 12: Tyler (Brad Pitt) er lagt ind som små blink fire gange i filmen fight club... På kontoret ca. 0:03:57, hos lægen ca. 0:06:04, hos selvhjælpsgruppen ca. 0:07:15 og tilsidst på gaden ca. 0:12:06. Desuden kommer han kørende modsat Jack på et rullende fortov ca. 0:18:55 og da Jack sidder på hotellet og ser velkomstvideoen er Tyler tjener i nederste venstre hjørne ca. 0:19:29... Det er virkelig en gennemført film, og selvom jeg har set den ca 20 gange i forbindelse med et projekt lykkedes det mig alligevel at finde nye små ting som jeg ikke havde set før... Fx i starten af filmen hvor Jack tager et glas ud af køleskabet... hvis man kigger ordentlig efter kan man se at der udelukkende er glas med sennep i køleskabslågen! :D
Oh, what a lovely tea party

Skriv ny kommentar: