#9 og 10 Selvfølgelig vil øjet opfange det, og man vil kunne se det. Cigaretmærker står kun i 5 frames, og dem kan enhver da se - hvis man vel at mærke er opmærksom på, at de er der. Men er der ikke nogen, der gider tjekke det?
Old Son
Wiggaaaar ajt fo sjissle ma dissle bizlle in de kissle aijt fo shir biatch!
I Se7en har David Fincher jo sat Brad Pitts karakter ind flere steder i filmen (jeg lagde mærke til to i hvert fald). De vises vidst kun i een frame og ses ret tydeligt alligevel.
Men han fylder dog også væsentlig mere i billedet end et lille tal, så jeg tror ikke det vil irritere nogen på nogen måde.
#12 I Se7en? Det har jeg da godt nok aldrig lagt mærke til - kan du huske i hvilke scener? Jeg kan huske at Fincher brugte det flittigt i Fight Club, men Se7en...
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
#14 Men er du så også sikker på, det kun er én frame? Han synes at dukke op i, hvad der i mine øjne ligner intervaller på 1/4-del af et sekund - eller noget i den stil. Men det skal jeg selvfølgelig ikke kunne sige, jeg har ikke tjekket.
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Jeg husker det også som én frame. 1/4 sekund (6 frames) ville gøre det for tydeligt. Én frame gør, at man bliver i tvivl om, hvorvidt man så noget, eller om ens øjne spiller en et puds.
Old Son
Wiggaaaar ajt fo sjissle ma dissle bizlle in de kissle aijt fo shir biatch!
Jeg mener næsten 100 procent sikkert, at de siger på ekstramaterialet at det er i een frame. Det er længe siden jeg har set det, så min hukommelse kan drille måske.
#11 Old Son 19 år siden
Old Son
#12 Mose 19 år siden
Men han fylder dog også væsentlig mere i billedet end et lille tal, så jeg tror ikke det vil irritere nogen på nogen måde.
#13 nakalay 19 år siden
Jeg kan huske at Fincher brugte det flittigt i Fight Club, men Se7en...
#14 Mose 19 år siden
Kan godt forstå du ikke lagde mærke til nogen i Se7en ;) Men i Fight Club er det kun een frame han ses i og det kan man sagtens nå at opfange.
#15 nakalay 19 år siden
#16 Old Son 19 år siden
Old Son
#17 Mose 19 år siden
#18 maniac 19 år siden
#19 nakalay 19 år siden
#20 gi-jones 19 år siden