Gravatar

#1 putandtake 19 år siden

Via det kære kupon-hæfte kan man melde sig ind i "Videoklubben Kvalitetsfilm" og få 2 DVD'er til 69,50 pr stk + 50 kr til porto og ingen yderligere købetvang. Jeg vil blot høre, om nogle har været medlem og evt oplevet nogle problemer med også at komme ud af klubben igen?

Det skal tilføjes, at alle filmene er nyere titler som Constantine, Aviator, Nordkraft ect.
Gravatar

#2 filmz-vassago 19 år siden

Jeg har aldrig hørt andet end negative ting i forbindelse med køb fra kupon-hæfter.

Min eks-kæreste benyttede sig at et lign. tilbud, dog med bøger, hvor hun også bare kunne nøjes med at købe to billige bøger, og så bare melde sig ud.

Det gjorde hun så, men de fortsatte med at sende bøger og pakker, som hun så skulle bøvle med at sende tilbage. Blev det gjort for sent, så skulle hun selv betale for returneringen, og hvis hun ikke ville betale, så ville de opkræve hende for bogen. Derudover ville de også opkræve hende for en bog fordi pakken var blevet smadret under transporten.

Mit råd er: Drop det :)
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#3 filmz-msg21 19 år siden

Jeg har været medlem af dem, og der var ingen problemer med dem. Jeg købte filmene og meldte mig straks ud, de har end ikke sendt nye tilbud som man tit ser.
http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/strandgaard
Gravatar

#4 putandtake 19 år siden

#3 Takker. Så tror jeg, at jeg vil gøre forsøget trods branchen generelt ikke særligt gode ry.
Gravatar

#5 Popeye 19 år siden

Du ventede simpelthen på, at der kom et positivt respons, så du havde et alibi for at benytte dig af "tilbuddet" ?
En tier på at du allerede havde besluttet dig, inden du oprettede denne tråd ;)
...and then some
Gravatar

#6 putandtake 19 år siden

#5 Så kan du faktisk godt betale ved kasse 1! Jeg havde faktisk ikke tænkt mig at benytte det, hvis nogle havde negative erfaringer med dem. Men ja, jeg skulle da også bare ha' en god undskylding, og jeg sender kuponen i dag.
Gravatar

#7 davenport 19 år siden

Jeg har enn ven, der var med i noget CD-værk. De blev ved med at sende, og de havde ingen adresse så han kunne afbestille lortet. Det var meget sært!!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: