Gravatar

#1 Mark Malmstrøm 13 år siden

titler

Flags of Our Father
Dirty Harry
Blade Runner


SKAL VÆRE MED DANSK CENCUR-MÆRKE (Første ufgivelse)

MÅ IKKE VÆRE MED NORSK OG DANSK CENCUR-MÆRKE på coveret.

Hvis du har set disse udgaver i en butik må du meget gerne skrive til mig omkring disse. Det er ret vigtgt for mig at jeg har netop disse udgaver


Covere må ikke have synlige skader som oprivninger, Misfarver, og andet.

Coveret skal være som ny og der må heller ikke være finger-aftryk på det.


Hjælp.


ps. jeg ved det lyder ekstremt men det er blevet lidt af e princip for mig at have de WB film der stadig har "kun dansk" cencur-mærke på coveret :)


Pps. Som du måske har regnet ud så er min blu-ray samling lidt ligesom ens pocelæn-skab eller andre dyrebare samlinger.
Gravatar

#2 lagoni 13 år siden

Jeg er ikke helt med på hvad du mener med dansk censurmærke, er det som på denne? Altså det mærke med 15.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#3 Bobby Singer 13 år siden

Rolig nu...
Idjit
Gravatar

#4 lagoni 13 år siden

Hvordan undgår man fingeraftryk på et cover..? Specielle silkehandsker til coverhåndtering? :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#5 Antlion 13 år siden

Mark Malmstrøm (1) skrev:
jeg ved det lyder ekstremt


Nej, det lyder bare dumt.
Gravatar

#6 Bruce 13 år siden

Jeg har ingen udgivelser med dansk cencur mærke! Har aldrig set et!
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#7 Mark Malmstrøm 13 år siden

Bruce (6) skrev:
Jeg har ingen udgivelser med dansk cencur mærke! Har aldrig set et!



Lad være med at virke som et fjols fordi du ser et indlæg du kan grine af


JA DET ER MED DANSK CENCUR-MÆRKE - ALLE DANSKE FILM HAR ET MÆRKE


JEG LEDER efter film som KUN har et DANSK MÆRKE og ikke et MED NORSK MÆRKE SAMMEN MED DET DANSKE

Jeg leder efter Warner Bros. film fordi er begyndt at genudsende deres film med både norsk og dansk.


Jeg ville fortrække at folk gad hjælpe i stedet for at lave grin med det - hvis du skal lave grin så gå et andet sted hen.


Og til Lagoni - Ja det er som denne du har linket til OG IKKE som den jeg modtog med posten. Og ja du har givet beskrivelse af hvordan man undgår finger-aftryk.


PS. jeg har intet imod at have begge mærker på coveret men vil gerne undgå det hvor jeg kan - kan ikke undgå det med de nyere udsendte film men jeg kan stadig undgå det med de gamle.

Skriv ny kommentar: