Gravatar

#1 filmz-psychotius 17 år siden

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!

Jeg sidder lige nu og river mig i håret, efter at have set både Riget og Riget II i træk, for første gang. Det er jo simpelthen noget af det bedste TV der er lavet, med den mest irriterende slutning nogensinde!

GRRR! Skulle bare lige ud med det.

Hvad tror I, kære brugere, der sker videre på Riget?

Var det nogensinde von Triers plan at lave en tredje sæson, eller driller han os bare, som han ynder at gøre?
Gravatar

#2 filmz-Bruce 17 år siden

Ja, fantastisk serie. Synes også rigtig godt om Edderkoppen.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#3 chandler75 17 år siden

Jeg var også skræmt fra vid og sand og yderst underholdt første gang jeg så "Riget", men jeg synes ikke den holdt helt så godt ved gensyn.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#4 filmz-ataris 17 år siden

#1 - Det var oprindeligt planen, at der skulle komme en Riget 3, men det satte Ernst-Hugo Järegård og Kirsten Rolffes' død desværre en stopper for.
still cuckoo for cocoa puffs
Gravatar

#5 Zabriskie 17 år siden

Det var nu ganske udmærket de stoppede ved Riget II, den havde ikke helt samme niveau som første del. Men alt i alt er det bare så evigt godt!
Le temps détruit tout
Gravatar

#6 filmz-psychotius 17 år siden

Jeg ville nu gerne have haft en 3'er - Jeg mangler simpelthen noget forløsning. Men jeg må indrømme at jeg hellere vil være uforløst, end se Riget 3 uden Ernst-Hugo Järegård og Kirsten Rolffes.

Har I nogle teorier om hvad der sker på Riget efter?

Som jeg ser det er der to muligheder, det hele går i lort. Strømafbrydelsen gør at en masse patienter dør. Lillebrors død får Aage Krüger til at gå amok, eventuelt laver han en alliance med Krogen, som helt tydeligt er blevet ravende sindssyg...

Den anden mulighed: Drusse reder dagen...

Jeg foretrækker selv den første :D

Skriv ny kommentar: