Jeg sidder lige nu og river mig i håret, efter at have set både Riget og Riget II i træk, for første gang. Det er jo simpelthen noget af det bedste TV der er lavet, med den mest irriterende slutning nogensinde!
GRRR! Skulle bare lige ud med det.
Hvad tror I, kære brugere, der sker videre på Riget?
Var det nogensinde von Triers plan at lave en tredje sæson, eller driller han os bare, som han ynder at gøre?
Jeg ville nu gerne have haft en 3'er - Jeg mangler simpelthen noget forløsning. Men jeg må indrømme at jeg hellere vil være uforløst, end se Riget 3 uden Ernst-Hugo Järegård og Kirsten Rolffes.
Har I nogle teorier om hvad der sker på Riget efter?
Som jeg ser det er der to muligheder, det hele går i lort. Strømafbrydelsen gør at en masse patienter dør. Lillebrors død får Aage Krüger til at gå amok, eventuelt laver han en alliance med Krogen, som helt tydeligt er blevet ravende sindssyg...
#1 filmz-psychotius 17 år siden
Jeg sidder lige nu og river mig i håret, efter at have set både Riget og Riget II i træk, for første gang. Det er jo simpelthen noget af det bedste TV der er lavet, med den mest irriterende slutning nogensinde!
GRRR! Skulle bare lige ud med det.
Hvad tror I, kære brugere, der sker videre på Riget?
Var det nogensinde von Triers plan at lave en tredje sæson, eller driller han os bare, som han ynder at gøre?
#2 filmz-Bruce 17 år siden
#3 chandler75 17 år siden
#4 filmz-ataris 17 år siden
#5 Zabriskie 17 år siden
#6 filmz-psychotius 17 år siden
Har I nogle teorier om hvad der sker på Riget efter?
Som jeg ser det er der to muligheder, det hele går i lort. Strømafbrydelsen gør at en masse patienter dør. Lillebrors død får Aage Krüger til at gå amok, eventuelt laver han en alliance med Krogen, som helt tydeligt er blevet ravende sindssyg...
Den anden mulighed: Drusse reder dagen...
Jeg foretrækker selv den første :D