Gravatar

#11 chandler75 18 år siden

Nu hedder du pludselig Jens Andersen? :)
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#12 Yoda 18 år siden

Ikke lige frem en smart måde at gøre reklame for sin biks! Man må spørge sig selv, om man ønsker at handle med én, der så desperat lyver andre op i ansigtet! Jens Andersen alias Thomas Brodersen alias .......?
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#13 filmz-filmgrotten 18 år siden

Lige om lidt hedder jeg noget andet.. Er det ikke lige meget hvad jeg hedder..
Gravatar

#14 filmz-filmgrotten 18 år siden

kan vi ikke begrave øksen... Det er jo tydeligt at alle går efter en mand her
Gravatar

#15 Yoda 18 år siden

Du kunne jo bare have undladt at tale usandt, så var du ikke røget i klemme!
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#16 filmz-michaell 18 år siden

kan vi ikke begrave øksen... Det er jo tydeligt at alle går efter en mand her

Don't do the crime if you can't do the time!
A slavish concern for the composition of words is the sign of a bankrupt intellect. Be gone, odious wasp! You smell of decayed syllables
Gravatar

#17 filmz-filmgrotten 18 år siden

Okay.. Det må i undskylde så.. Ville bare vikelig gerne have jer til at anmelde min side... Jeg forlanger ikke at i reklamere for mig eller noget som helst... Men i ved jo hvad i taler om så det er det rigtige sted at blive anmeldt... Hvor skulle jeg ellers gå hen
Gravatar

#18 zombieman 18 år siden

Du kunne jo bare have spurgt om hvad vi syntes om siden. Istedet for at sige det er det eneste rigtige sted at købe film derefter at lyve og sige at det ikke er din side men at du bare selv handler der. Og hvor er der tilbud på din side.
Lick my plate you dog dick
Gravatar

#19 Kalle Ferm 18 år siden

Fair nok, vi kan alle begå fejl.
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#20 filmz-filmgrotten 18 år siden

Var bare bange for ikke at få jeres rigtige mening. Men i har fuldstændig ret.. Jeg Beklager virkelig. Kan godt se det ikke er den smarte måde at gøre det på..

Jeg er selv stor film elsker og kan godt se jeg lægger en skygge over emnet på denne måde..

Håber i kan tilgive mig..

Mvh.

Thomas

Skriv ny kommentar: