Ikke lige frem en smart måde at gøre reklame for sin biks! Man må spørge sig selv, om man ønsker at handle med én, der så desperat lyver andre op i ansigtet! Jens Andersen alias Thomas Brodersen alias .......?
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Okay.. Det må i undskylde så.. Ville bare vikelig gerne have jer til at anmelde min side... Jeg forlanger ikke at i reklamere for mig eller noget som helst... Men i ved jo hvad i taler om så det er det rigtige sted at blive anmeldt... Hvor skulle jeg ellers gå hen
Du kunne jo bare have spurgt om hvad vi syntes om siden. Istedet for at sige det er det eneste rigtige sted at købe film derefter at lyve og sige at det ikke er din side men at du bare selv handler der. Og hvor er der tilbud på din side.
Var bare bange for ikke at få jeres rigtige mening. Men i har fuldstændig ret.. Jeg Beklager virkelig. Kan godt se det ikke er den smarte måde at gøre det på..
Jeg er selv stor film elsker og kan godt se jeg lægger en skygge over emnet på denne måde..
#11 chandler75 18 år siden
#12 Yoda 18 år siden
#13 filmz-filmgrotten 18 år siden
#14 filmz-filmgrotten 18 år siden
#15 Yoda 18 år siden
#16 filmz-michaell 18 år siden
Don't do the crime if you can't do the time!
#17 filmz-filmgrotten 18 år siden
#18 zombieman 18 år siden
#19 Kalle Ferm 18 år siden
#20 filmz-filmgrotten 18 år siden
Jeg er selv stor film elsker og kan godt se jeg lægger en skygge over emnet på denne måde..
Håber i kan tilgive mig..
Mvh.
Thomas