Oki. Here goes: - Din side er færdigkøbt som sådan. Skåret over samme skabelon som f.eks. denne. - Når det er sagt er din template flottere, men fjern de knapbilleder du ikke bruger. (Medmindre du ikke kan det, fordi det også er færdig købt. Så se venligst bort fra dette punkt) - Priser er i den dyre ende. - Dine referencer skader dig mere end de gavner.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Ja jeg vil sige se at få lavet en tilbudssektion og skift ud i den rimelig tit. Og overvej kraftigt hvordan du vil skille dig ud i forhold til dine konkurrenter som Dvdoo og axel.
#21 DarkLight 18 år siden
- Din side er færdigkøbt som sådan. Skåret over samme skabelon som f.eks. denne.
- Når det er sagt er din template flottere, men fjern de knapbilleder du ikke bruger. (Medmindre du ikke kan det, fordi det også er færdig købt. Så se venligst bort fra dette punkt)
- Priser er i den dyre ende.
- Dine referencer skader dig mere end de gavner.
#22 filmz-filmgrotten 18 år siden
#23 DarkLight 18 år siden
Og så står der filmgrotten? Logo'et ligner mere end bjerg-tinde? :)
#24 Bates 18 år siden
Så skal du huske at yde super god service til kunderne, det er noget som får folk til at vende tilbage. Det gør jeg i hvert fald :)
#25 zombieman 18 år siden
#26 filmz-Dennis 18 år siden
Dine priser er det samme som jeg køber for i butikkerne.
Men det værste er navnet. "Filmgrotten" er et sted jeg vil kigge efter specille erotiske film med S/M osv., IMO!!
#27 filmz-filmgrotten 18 år siden
Det hele er noteret...
#28 HeavyClaus 18 år siden