Gravatar

#21 DarkLight 18 år siden

Oki. Here goes:
- Din side er færdigkøbt som sådan. Skåret over samme skabelon som f.eks. denne.
- Når det er sagt er din template flottere, men fjern de knapbilleder du ikke bruger. (Medmindre du ikke kan det, fordi det også er færdig købt. Så se venligst bort fra dette punkt)
- Priser er i den dyre ende.
- Dine referencer skader dig mere end de gavner.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#22 filmz-filmgrotten 18 år siden

Tak for det Darklight.. Det er noget jeg kan bruge til noget
Gravatar

#23 DarkLight 18 år siden

np.
Og så står der filmgrotten? Logo'et ligner mere end bjerg-tinde? :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#24 Bates 18 år siden

Synes da ikke at priserne ligger i den dyre ende. Du skulle måske få dig nogen tilbud.

Så skal du huske at yde super god service til kunderne, det er noget som får folk til at vende tilbage. Det gør jeg i hvert fald :)
Gravatar

#25 zombieman 18 år siden

Ja jeg vil sige se at få lavet en tilbudssektion og skift ud i den rimelig tit. Og overvej kraftigt hvordan du vil skille dig ud i forhold til dine konkurrenter som Dvdoo og axel.
Lick my plate you dog dick
Gravatar

#26 filmz-Dennis 18 år siden

Udemærket side, men med en opstilling som alle har.

Dine priser er det samme som jeg køber for i butikkerne.

Men det værste er navnet. "Filmgrotten" er et sted jeg vil kigge efter specille erotiske film med S/M osv., IMO!!
"Say hello to my little friend"
Gravatar

#27 filmz-filmgrotten 18 år siden

Tak allesammen

Det hele er noteret...
Gravatar

#28 HeavyClaus 18 år siden

Ville flytte Info og reference punkterne fra menuen i venstre til en undermenu... Der er ingen grund til at de er der...

Skriv ny kommentar: