Gravatar

#1 filmz-yoshimura 16 år siden

Er der nogen, der har handlet hos dem?

De har en ordenlig bunke HD-DVD'er til en billig penge ($5.99 og op).

Hagen er , at de tager 7-8 dollars i fragt for en enkelt titel, så det ville nok være en bedre deal, hvis man købte en pæn bunke ad gangen. Forhandleren sender fra Canada (hvilket naturligvis involverer en toldrisiko), men er der nogen, der har erfaringer med at handle hos dem?
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#2 NightHawk 16 år siden

Jeg købte The Punisher 1989 udgaven fra dem og den kom inden for den tid der stod og i en super indpakning, så de er til at stole på, ville jeg mene. De gør sig forøvrigt meget i at ha' udgåede titler på lager. Så hvis man står og leder efter en svært tilgængelig film, er der en pæn stor chance for at man kan finde den hos dem.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#3 filmz-yoshimura 16 år siden

#2 Ok, tak for info. Men deres forsendelsesomkostninger er nu stadig noget pebrede.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#4 rubkick 16 år siden

Jeg har købt fra dem, men gennem amazon marketplace. Ingen problemer!

Skriv ny kommentar: