Nu har jeg lige set X-Men 3 og efter rulleteksterne er afsluttet så kommer der et lille klip på et minuts tid hvor der ligger en person i en sygeseng. Jeg har så set det klip igen og igen og igen og jeg kan bare ikke se hvem vedkommende er. Er der nogle der ved det herinde? Mvh Jesper.
Der er 2 svar 1. svar Det er ingen specielt, det er en hjernedød. 2. svar Det er Xavier, der har "overført" sit sind til denne krop, der jo på mange måder, ligger ubrugt. Mener at der i filmen hint'es til, at dette, kan lade sig gøre
"Guuump! Whats your sole purpose in this army?" "To do whatever you tell me drill sergeant!" "God dammit, Gump! You a god damn genius.
Tidligere i filmen nævnes der en mand, der ligger uden bevisthed.
Da vedkommende vågner op, taler han med Patricks Stewarts stemme, altså er det Xavier der, som enfilmnørd skriver, har overført sin bevisthed til denne krop - noget der i øvrigt er set ved flere lejligheder i tegneserien. :)
#1 filmz-PRS_Tremonti 16 år siden
#2 enfilmnørd 16 år siden
1. svar
Det er ingen specielt, det er en hjernedød.
2. svar
Det er Xavier, der har "overført" sit sind til denne krop, der jo på mange måder, ligger ubrugt. Mener at der i filmen hint'es til, at dette, kan lade sig gøre
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.
#3 filmz-Kadann 16 år siden
Da vedkommende vågner op, taler han med Patricks Stewarts stemme, altså er det Xavier der, som enfilmnørd skriver, har overført sin bevisthed til denne krop - noget der i øvrigt er set ved flere lejligheder i tegneserien. :)