Jeg undskylder hvis der er blevet spurgt om dette før men kan ikke rigtig finde nogen forum search funktion. Er Young Indiana Jones udkommet som R2DK endnu eller ved nogen hvornår den vil blive udgivet?
#1 - Som en lille bonus info, får du her opskriften til en gang søgning her på hjemmesiden.
1. Du går ind på et af de subforums der er herinde, "DVD", "TAGWALL", "NYHEDER" etc.
2. Herefter trykker du på linket oppe i toppen af siden, som hedder "Find forum indlæg".
3. I feltet skriver du din søgetekst og trykker søg.
4. Banko!
P.S. Vær dog opmærksom på, at ved søgning på populære filmtitler i subforummet "TAGWALL", vil der komme en fandens masse ubrugelige sider op. Dem skal du ikke tage dig af. Det er bare brugerne her på Filmz, der nu har brugt omkring et år på at finde en "Top 10" over film. Kvaliteten af de resterende film på listen kan dog diskuteres. ;)
/still playing with fire..
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#1 FixX 16 år siden
#2 Yoda 16 år siden
Nej, den er endnu ikke udkommet som dansk R2 endnu. Mig bekendt er der heller ikke oplyst en dansk frigivelsesdato!
#3 Yoda 16 år siden
#4 Bony 16 år siden
1. Du går ind på et af de subforums der er herinde, "DVD", "TAGWALL", "NYHEDER" etc.
2. Herefter trykker du på linket oppe i toppen af siden, som hedder "Find forum indlæg".
3. I feltet skriver du din søgetekst og trykker søg.
4. Banko!
P.S. Vær dog opmærksom på, at ved søgning på populære filmtitler i subforummet "TAGWALL", vil der komme en fandens masse ubrugelige sider op. Dem skal du ikke tage dig af. Det er bare brugerne her på Filmz, der nu har brugt omkring et år på at finde en "Top 10" over film. Kvaliteten af de resterende film på listen kan dog diskuteres. ;)
/still playing with fire..
#5 FixX 16 år siden
#2-3 Mange tak for informationen jeg må vel bare forbi afventende.