Iøvrigt kan der smuglyttes til Victor Youngs score via her. Jeg kan huske, da jeg så filmen for et års tid siden, at jeg blev blæst væk ad scoret, da jeg ikke havde forventet den musik.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Elsker meget af John Williams og Jerry Goldsmith - er bl.a. bidt af en gal haj, når det gælder temaet til "Jaws" - her bliver strygerne sgu sat på en prøve :-)
Men det bliver sgu nok Morricone, der løber med sejren. Temaet til "Once Upon a Time in America" er melodiøst og bjergtagende smukt!
Kunne også nævne Carpenters "Halloween" theme - simpelt, enkelt, virkningsfuldt, myrerkrybende og godt!
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Siden der ikke er nogen der har nævnt den så ville jeg da lige smide den på bordet. Ikke fordi jeg syntes det er det absolut bedste (der holder jeg mig til Once Upon A Time In The West), men den fortjener bestemt at blive nævnt i en tråd om det bedste filmmusik.
Nino Rotas musik fra The Godfather selvfølgelig... fantastisk.
#19 haha, nej det... det var også mere for at få nogle byd på bordet og det må mand sige vi har fået! bliver nok svært af lave en "Top 10 all time greatest" ja.. det har du nok ret i :D
#11 filmz-Bruce 17 år siden
#12 Yoda 17 år siden
Elsker meget af John Williams og Jerry Goldsmith - er bl.a. bidt af en gal haj, når det gælder temaet til "Jaws" - her bliver strygerne sgu sat på en prøve :-)
Men det bliver sgu nok Morricone, der løber med sejren. Temaet til "Once Upon a Time in America" er melodiøst og bjergtagende smukt!
Kunne også nævne Carpenters "Halloween" theme - simpelt, enkelt, virkningsfuldt, myrerkrybende og godt!
#13 Wrangque 17 år siden
Nino Rotas musik fra The Godfather selvfølgelig... fantastisk.
#14 filmz-Bruce 17 år siden
#15 Michael Andersen 17 år siden
#16 PredatorX 17 år siden
#17 Yoda 17 år siden
Ja, dem holder jeg sgu også meget af-
#18 filmz-Center 17 år siden
#19 filmz-Center 17 år siden
#20 Wrangque 17 år siden