har lige set dem igennem og jeg lagde en del mærke til soundtracket, jeg synes det var så godt at jeg også hørte det i rulleteksterne.
men det er en fed trilogi men alt for lang, ´de skulle have delt dem mindre op i stedet, måske som en tv serie det kunne være fedt, men så kan man jo egentlig bare se filmenee når de bliver vist på tv3 men de er fede, nogengang bare lidt langtrukket.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Ringenes Herre trilogien ............ er en fed trilogi men alt for lang, ´de skulle have delt dem mindre op i stedet, måske som en tv serie det kunne være fedt, men så kan man jo egentlig bare se filmenee når de bliver vist på tv3 men de er fede, nogengang bare lidt langtrukket.
Nu er jeg slet ikke den inkvisitoriske type, men jeg har en pakke tændstikker og mangler sådan set bare din adresse.
#11 wimmie 14 år siden
Great Expectations (1998)
Romeo+Juliet (selvom jeg godt kan lide filmen så er soundtracket bare bedre)
#12 filmz-Martychris 14 år siden
#13 filmz-Fairytale 14 år siden
Det er soundtracket til Public Enemies
#14 PredatorX 14 år siden
Oh yea! Mega fedt action score... TOTALT slatten film.
Alien 3 (måske ikke direkte dårlig film... men soundtracket er super fedt).
The Piano
Flesh + Blood
Hellraiser 2
Troy (Gabrial Yared scoret)
The Village
Cutthroat Island
Harry Potter 3
Jaws 2
#15 Riqon 14 år siden
Hey! Det er en fed film! (Det er den af Michael Bays film, jeg kan lide.)
#16 MOVIE1000 14 år siden
har lige set dem igennem og jeg lagde en del mærke til soundtracket, jeg synes det var så godt at jeg også hørte det i rulleteksterne.
men det er en fed trilogi men alt for lang, ´de skulle have delt dem mindre op i stedet, måske som en tv serie det kunne være fedt, men så kan man jo egentlig bare se filmenee når de bliver vist på tv3
men de er fede, nogengang bare lidt langtrukket.
#17 chronaden 14 år siden
Og dér mistede du så lige al troværdighed. :P
#18 Patriarch 14 år siden
#19 MOVIE1000 14 år siden
#18 det hele?
#20 BN 14 år siden
Nu er jeg slet ikke den inkvisitoriske type, men jeg har en pakke tændstikker og mangler sådan set bare din adresse.