Haha .... ja, men hvis det er nødvendigt at brænde hele byen ned for at få ram på dig, så er det i grunden nemmere bare at sende dig et surt ansigt fordi du synes, at LOTR er for lang:
:-(
Og et glad ansigt fordi du synes, at det er nogle fede film:
:-)
Og et surt ansigt til, fordi jeg nu er forkølet for anden gang:
okay for lige at være helt med Ringenes herre er en fed trilogi. pga. effekter, miljøet og soundtrack (har jeg glemt noget). Ringenes herre har nogle gange lidt for lange og unødvendige scener. som jeg synes passede bedre til en tv serie. Orlando Bloom skulle aldrig have været med i den trilogi.
Ringenes herre: eventyret om ringen 6/6 Ringenes herre de de to tårne 4/6 Ringenes herre kongen vender tilbage 4/6 selve trilogien 5/6
#22 jeg synes ikke den er for lang på den måde, men 3 timer pr. film er rimelig lang tid, som jeg synes de kunne have fordelt bedre ved at lave flere film i små dele fx 2 timer.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Det er sjovt når folk udtaler sig om en film eller triologi at de ender op med at disse dem. LOTR er lige så langtrukken på bog som den er på film, det er det jeg syntes der er så fedt ved dem. Soundtracket er godt, filmen er mega fed... Ville bare gerne have set Daniel Day Lewis spille Aragorn. Viggo gjorde det godt men er ret sikker på at Lewis kunne gøre det mega godt!
Ringenes herre: eventyret om ringen 6/6 Ringenes herre de de to tårne 4/6 Ringenes herre kongen vender tilbage 4/6 selve trilogien 5/6
Det var lige godt satans!!!
Det eneste jeg synes der er langtrukkent i LOTR er The Two Towers. Jackson fokuserede på nogle lidt sære ting, og det han ændrede fra bogen, gjorde det ikke ligefrem bedre rent filmisk. Desuden synes jeg slet ikke 3 timer er for meget til en film... jeg hylder sågar talrige der varer 4 timer, og en af dem (Love Exposure) er vel nok den mindst langtrukne film jeg nogensinde har set.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
#21 MOVIE1000 14 år siden
#22 BN 14 år siden
Haha .... ja, men hvis det er nødvendigt at brænde hele byen ned for at få ram på dig, så er det i grunden nemmere bare at sende dig et surt ansigt fordi du synes, at LOTR er for lang:
Og et glad ansigt fordi du synes, at det er nogle fede film:
:-)
Og et surt ansigt til, fordi jeg nu er forkølet for anden gang:
#23 MOVIE1000 14 år siden
Ringenes herre er en fed trilogi. pga. effekter, miljøet og soundtrack (har jeg glemt noget).
Ringenes herre har nogle gange lidt for lange og unødvendige scener. som jeg synes passede bedre til en tv serie.
Orlando Bloom skulle aldrig have været med i den trilogi.
Ringenes herre: eventyret om ringen 6/6
Ringenes herre de de to tårne 4/6
Ringenes herre kongen vender tilbage 4/6
selve trilogien 5/6
#22 jeg synes ikke den er for lang på den måde, men 3 timer pr. film er rimelig lang tid, som jeg synes de kunne have fordelt bedre ved at lave flere film i små dele fx 2 timer.
#24 filmz-Martychris 14 år siden
Men det soundtacket er vildt godt...
#25 filmz-Utyske 14 år siden
#26 Lord Beef Jerky 14 år siden
Det var lige godt satans!!!
Det eneste jeg synes der er langtrukkent i LOTR er The Two Towers. Jackson fokuserede på nogle lidt sære ting, og det han ændrede fra bogen, gjorde det ikke ligefrem bedre rent filmisk. Desuden synes jeg slet ikke 3 timer er for meget til en film... jeg hylder sågar talrige der varer 4 timer, og en af dem (Love Exposure) er vel nok den mindst langtrukne film jeg nogensinde har set.
#27 filmz-Martychris 14 år siden
#28 BN 14 år siden
Hmm, med hensyn til de der karakterer .... hvor i Esbjerg var det du sagde, du boede?
#29 Skeloboy 14 år siden
Hehe, synes også selv det er den bedste Michael Bay-film...men derfor er den stadig ikke vildt god:)
#30 MOVIE1000 14 år siden
men de to tårne var tæt på en 5/6