Gravatar

#121 elwood 11 år siden

Pax er passager så vidt jeg kan se, har aldrig hørt det udtryk før, så der er bestilt til 7 (og ikke 8 som jeg først antog, det er ordet Pax som forvirrede mig) vi er 6, så det er en for meget. gir også mening eftersom PredatorX blev forhindret.

Men vi har blot fået et rum med 8 senge, det er sådan jeg læser det, jeg er fuldt i gang med den svære kunst og pakke, men skriv endelig jeg kigger ind hele tiden.

Kan også se fra tidligere tekst.

ok så er følgende vel ok ?

Standard 8 Bed Mixed Dorm

8 oktober må være streget ud fordi det er hjemrejsedagen, så dvs. hvis jeg bestiller 7 stk fra 5-8 oktober så må det være fino ?
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#122 Collateral 11 år siden

Men er beløbet 745,- ?
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#123 Collateral 11 år siden

Når vi har 7 senge på et 8 bed dorm kan vi risikere at skulle dele værelser med en ukendt 8. person. Hvis det er hvad du er forvirret over.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#124 elwood 11 år siden

Ok, det satser vi på så ikke sker.
jeg forstod blot ikke ordet Pax, første gang jeg har set det, udover Penny arcade Expo, men det noget hel andet :)

Jeg sidder og prøver og finde ud af det, og 504 delt med 6 som er det vi er alt i alt gir 84.

Jeg prøver blot og finde ud af, hvad det her emd 32.6 fra mig af, hvor det kommer fra, det jo fordi jeg har forudbetalt noget, men jeg synes ikke lige jeg kan gennemskue det, men uanset hvad 504 delt med 6 gir 84, så det må være det beløb aka. 745kr. well ca. kursen er anderledes den ene og anden vej.

Så det må være 84 der skal indsættes fra alle andre end mig, jeg kan ikke komme frem til andet, men jeg er ingen talhaj.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#125 Michael Andersen 11 år siden

Jeg trækker dit bidrag på 145 kr. til tur/retur mellem lufthavn/London fra og overfører nu 600 kr. til dig.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#126 Collateral 11 år siden

Og jeg overfører 486 (HP fratrukket).

Insider og Ericmase skylder 259,- pr. Mand for studio Tour.
Gravatar

#127 The Insider 11 år siden

Cool cool. Jeg kan desværre ikke overføre p.t. på grund af minus på kontoen, som forhåbentlig er væk mandag, men ellers kan jeg selvfølgelig hæve pund i London, så snart jeg lander!

PS. Tør I andre at tage jeres computere med? Jeg bliver nok nødt til at tage min med og skrive en bitte smule under turen, desværre, men er lidt skræmt af tanken om at efterlade den i et skab... (også selvom det er aflåst)
War. War never changes.
Gravatar

#128 Michael Andersen 11 år siden

Jeg overvejede også at tage min med, men jeg lader være af samme grund.
Gravatar

#129 Michael Andersen 11 år siden

Hvornår er du i Billund, elwood? Vi andre er der kl. 11:00.
Gravatar

#130 Collateral 11 år siden

Det finder vi ud af Johan. Jeg tager ikke computer med, vil ikke risikere noget og kan snildt undvære den.

Skriv ny kommentar: