Gravatar

#11 The Insider 10 år siden

Og Toke - hvis det ser ud til, at der er ingen chance for, at du kommer med, så kender jeg én, der muligvis gerne vil overtage pladsen på hostel og billetten til koncerten. Så smider du i det mindste ikke penge ud af vinduet :-)
War. War never changes.
Gravatar

#12 Collateral 10 år siden

Sad lige og kiggede på Hostel og underground osv. og det giver god mening med lokation, samtidig med at jeg synes Hostel ser rigtig rart ud. Xenia er meget bange for at flyve (og fuldt bevidst om hvor små chancerne for at der sker noget er etc.). Så er nok nødt til at være derude i rigtig god tid for at komme frem i køen, så det er til at få pladser ved siden af hinanden (er det ikke sådan kårende er?).

Hvis vi (når vi kommer lidt tættere på) skal snakke om hvad vi skal udover Elfman, skal vi så lave en FB-gruppe eller skal Xenia oprette en bruger på Filmz?
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#13 Michael Andersen 10 år siden

Det er vist først til mølle med pladserne.

Jeg er ikke på FB, så hvis hun vil oprette sig her er det fint.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#14 The Insider 10 år siden

Min buddy kan i hvert fald nok ikke overtage Tokes billetter...
War. War never changes.
Gravatar

#15 Michael Andersen 10 år siden

Jeg har kigget lidt på Warner Bros. Tour London, hvor de indspillede Harry Potter-filmene. Godt nok er jeg ikke den store Potter-fan, men elsker at besøge filmstudier og kan læse mig frem til det skulle være prisen værd (ca. 250kr).

Hvis det har interesse kunne vi godt tage derud (en halv times tid fra London).
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#16 Collateral 10 år siden

Det vil Xenia i hvert fald helt vildt gerne! Hun er stor HP nørd.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#17 Collateral 10 år siden

Never mind. Kom i tanke om at flybilletten nok vil være problematisk at fremskaffe fra Jylland på nuværende tidspunkt.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#18 Michael Andersen 10 år siden

#16
Fint. Så må vi se om resten også er med på den :)

#17
Jeg har lige tjekket og der er stadig pladser på flyet og det hjem igen.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#19 The Insider 10 år siden

Jeg regner også med, at vi skal bruge minimum 24 timer i HMV på Oxford Street, før den lukker permanent...
War. War never changes.
Gravatar

#20 Collateral 10 år siden

Deal. Har lovet Xenia at nævne Camden (markedsplads af en eller anden art) og Kings Cross (også af HP årsager.)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone

Skriv ny kommentar: