Kender en som måske (kun måske) kunne komme med...? Tjekker det lige i morgen.
Fandt du ud af noget? :)
Kunne være fedt nok, hvis vi skal booke nogle af de sidste ting, at vi kunne gøre det indenfor længe. Har lige hørt fra min veninde der netop har været at sted at Studio tour skulle være fedt, så er lidt hyped på den idé. Besluttede vi noget endeligt i forhold til det? Det og evt. Stansted Express er vel det sidste der skal planlægges på forhånd, resten kan vi vel tage derovre? Hørte i øvrigt lige om et sted der hedder Forbidden Planet som skulle være cool. Kæmpe merchandise butik. Det kunne godt være på min ønskeliste for turen.
Jo forresten en ting mere. Hvordan er det med flybilletterne, er det nogen du har fysisk eller til print? Tænker lidt i tilfælde af at vi tager lidt tidligere derud, så ved jeg ikke om det ville være en fordel rent faktisk at have billetterne :)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#31 Ericmase 11 år siden
#32 Collateral 11 år siden
Fandt du ud af noget? :)
Kunne være fedt nok, hvis vi skal booke nogle af de sidste ting, at vi kunne gøre det indenfor længe. Har lige hørt fra min veninde der netop har været at sted at Studio tour skulle være fedt, så er lidt hyped på den idé. Besluttede vi noget endeligt i forhold til det? Det og evt. Stansted Express er vel det sidste der skal planlægges på forhånd, resten kan vi vel tage derovre? Hørte i øvrigt lige om et sted der hedder Forbidden Planet som skulle være cool. Kæmpe merchandise butik. Det kunne godt være på min ønskeliste for turen.
https://forbiddenplanet.com/
#33 Collateral 11 år siden
#34 The Insider 11 år siden
#35 Ericmase 11 år siden
Ups. Glemte helt at spørge... Spørger i morgen.
#36 Michael Andersen 11 år siden
Jeg skal selv printe vores boarding pass ud. Det kigger jeg på i weekenden, og så ser jeg lige hvad vi gør.
#37 Michael Andersen 11 år siden
#38 elwood 11 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#39 Collateral 11 år siden
#40 Michael Andersen 11 år siden
Jeg har kigget på check-in og skal bruge følgende fra Kenneth, Marc og Xenia:
Full Name (as they appear on the passport)
Date of birth
Passport or Travel document number
Expiry Date
Send det til mig i en intern besked.