jeg har for en ide angåne soundtracks fra de her spile: Descent to Undermountain+Icewind dele 1&2+haert of winter+Bladurs gate 1&2+Thorne of Baal+Demon Stone+ps spile Baldur's gate 1&2+Pool of Radiance: The Ruins of Myth Drannor+Neverwinter night 1&2+Mask of the Betayer+Storm of zehir+westgate spilnen kan man tag music fra dise spile?
Hvis jeg forstår dig ret så spørger du om at kan tage musik fra computerspil og bruge i et soundtrack til en film...? Svaret er kun hvis det er 100% privat og du ikke viser filmen offentligt, ellers skal der købes rettigheder og det er dyrt...
#2 ikke som et soundtracks til en film. men music fra disse spil skulle bruges til et spil fra Neverwinter night 2 tools som forgå i Forgotten realms, prøve tænke på hvis man kunne bygge Baldur gate 1&2 i NWN2 tools som et spil eller Demon Stone i NWN2 tools osv.
#1 Buzz 15 år siden
jeg har for en ide angåne soundtracks fra de her spile: Descent to Undermountain+Icewind dele 1&2+haert of winter+Bladurs gate 1&2+Thorne of Baal+Demon Stone+ps spile Baldur's gate 1&2+Pool of Radiance: The Ruins of Myth Drannor+Neverwinter night 1&2+Mask of the Betayer+Storm of zehir+westgate spilnen kan man tag music fra dise spile?
#2 dude 15 år siden
Svaret er kun hvis det er 100% privat og du ikke viser filmen offentligt, ellers skal der købes rettigheder og det er dyrt...
#3 evermind 15 år siden
I så fald ved du mere end os andre her på Filmz ... :P
#4 Buzz 15 år siden
ikke som et soundtracks til en film. men music fra disse spil skulle bruges til et spil fra Neverwinter night 2 tools som forgå i Forgotten realms, prøve tænke på hvis man kunne bygge Baldur gate 1&2 i NWN2 tools som et spil eller Demon Stone i NWN2 tools osv.