Gravatar

#21 elwood 16 år siden

Ahh dammit.

Nu er det jo også Stegelmann der faktisk er gud, men lad nu det ligge 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#22 filmz-vassago 16 år siden

Hmmm, jeg havde så set fuldstændigt forkert, og stod der nede i dag og ville se Bogart og filmmusik... fedt.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#23 gi-jones 16 år siden

FORDØMT! Snydt igen :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#24 filmz-patrickmoog 16 år siden

Ah genialt, har lige fået lejlighed 100 meter fra musikhuset så hvis jeg ikke kommer til den koncert så er der da noget galt :)

Bare de spiller "love theme" fra attack of the clones, klart en af williams bedste.
Og hvis vi skal have noget fra Goldsmith så skal det da være Alien :)
Gravatar

#25 elwood 16 år siden

Troldspejlet!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#26 Michael Andersen 16 år siden

Nu hvor koncerten jo er en gratis oplevelse, hvad siger I så til at vi mødes en times tid før koncerten og holder en lille filmmusik-konkurrence inden? Hvis vi f.eks. er 10 stykker og vi giver en 50'er hver, så støvsuger jeg nettet for at finde 10 fede soundtracks, som vi kan quizze om på sådan en måde at alle står med en cd hver til sidst.

Jeg køber ind og laver spørgsmålene, men hvor mange har lyst til at deltage? Jo flere jo bedre og sjovere bliver det :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#27 cansi 16 år siden

Jeg er da interesseret, men hvis du lige kunne uddybbe det lidt mere...
Gravatar

#28 elwood 16 år siden

#26 Jeg er sikker hammer elendig (min styrke er mest Skuespiller i film) men jeg er da frisk, jeg regner med at ku slæbe gi-jones med til koncerten, men om han vil quizze hehe det må han selv svare på.

Men jeg er da frisk, så længe det ikke altsammen er impressionistiske klaver stykker fra sort hvid film 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#29 Michael Andersen 16 år siden

#27 Jeg ved ikke lige hvor jeg skal starte, så hvad vil du gerne vide mere om? :)

#28 Jeg laver spørgsmålene med valgmuligheder så alle kan være med ;) Og når man har vundet er man ude så alle dermed vinder en cd før eller siden. 1. vinder får selvfølgelig første valg imellem cd'erne, 2. vinder vælger bagefter osv.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#30 cansi 16 år siden

#29 bare glem det, i´m in

Skriv ny kommentar: