Gravatar

#31 elwood 16 år siden

#29 Det lyder sku egentlig ret hyggeligt 8-)

Kan stadig huske da jeg var til filmzquiz i århus med gi-jones, netrom1 og ja var det egentlig ikke dig ?

det var hvertfald en filmz'er fra Århus, som endte med at svare på en del af spørgsmålene så vidt jeg husker.



J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#32 Michael Andersen 16 år siden

Ja det var mig. Jeg rejste fandeme helt fra Vejle for at hjælpe jer :) Jeg kan huske at du som den eneste af os brillerede ved at genkende et billede fra "Agent Cody Banks" :D

Det her bliver ikke så stort og seriøst som til den filmquiz, men bare lidt hygge inden musikken går i gang ;)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#33 elwood 16 år siden

#32 hehe ja det var de der billeder hvor de havde nissehuer på så vidt jeg husker.

Og så var der en eller anden ting med Air force one, jeg kom til at give væk som svar til de andre hehe.

Men ja det her ku vil ende med og blive det første Filmz event i Århus.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#34 gi-jones 16 år siden

Jeg er med! Jeg foreslår dog at vi mødes 2 timer før, når det nu skal være. Der er selvfølgelig også muligheden for at kvæle en fællescola efterfølgende.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#35 Michael Andersen 16 år siden

Det kommer max til at tage en halv time, så 2 timer før er måske lige voldsom nok, men hvad med at vi mødes kl. 10.30?

Indtil videre er følgende med i konkurrencen:
1: cansi
2. elwood
3. gi-jones
4. Michael Andersen
5. Michaels far

Vi skal have flere med. Don't be shy. Som I kan se skal selv min far være med :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#36 dyg 16 år siden

Jeg ville rigtig gerne, men får desværre gæster hele lørdagen i forbindelse med Århus Ølfestival, så jeg må hellere lade være :( Håber i får en god dag.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#37 Michael Andersen 16 år siden

4 stk. foruden mig selv... Hmm det var ikke mange, så jeg foreslår vi springen quizzen over og i stedet drikker en cola før eller efter koncerten :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#38 elwood 16 år siden

#37 Det er sku heller ikke dårligt, noget specielt sted ?

Hmm eller Cola Før, Under, Efter hehe.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#39 Michael Andersen 16 år siden

Jeg har aldrig været inde i Musikhuset Århus, men findes der ikke en lille café eller sådan i huset?
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#40 gi-jones 16 år siden

Tror jeg nok. Ellers gaffer vi coke ovre i Føtex og sætter os derind selv :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.

Skriv ny kommentar: