Ja det var mig. Jeg rejste fandeme helt fra Vejle for at hjælpe jer :) Jeg kan huske at du som den eneste af os brillerede ved at genkende et billede fra "Agent Cody Banks" :D
Det her bliver ikke så stort og seriøst som til den filmquiz, men bare lidt hygge inden musikken går i gang ;)
Jeg er med! Jeg foreslår dog at vi mødes 2 timer før, når det nu skal være. Der er selvfølgelig også muligheden for at kvæle en fællescola efterfølgende.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Jeg ville rigtig gerne, men får desværre gæster hele lørdagen i forbindelse med Århus Ølfestival, så jeg må hellere lade være :( Håber i får en god dag.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#31 elwood 16 år siden
Kan stadig huske da jeg var til filmzquiz i århus med gi-jones, netrom1 og ja var det egentlig ikke dig ?
det var hvertfald en filmz'er fra Århus, som endte med at svare på en del af spørgsmålene så vidt jeg husker.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#32 Michael Andersen 16 år siden
Det her bliver ikke så stort og seriøst som til den filmquiz, men bare lidt hygge inden musikken går i gang ;)
#33 elwood 16 år siden
Og så var der en eller anden ting med Air force one, jeg kom til at give væk som svar til de andre hehe.
Men ja det her ku vil ende med og blive det første Filmz event i Århus.
#34 gi-jones 16 år siden
#35 Michael Andersen 16 år siden
Indtil videre er følgende med i konkurrencen:
1: cansi
2. elwood
3. gi-jones
4. Michael Andersen
5. Michaels far
Vi skal have flere med. Don't be shy. Som I kan se skal selv min far være med :)
#36 dyg 16 år siden
#37 Michael Andersen 16 år siden
#38 elwood 16 år siden
Hmm eller Cola Før, Under, Efter hehe.
#39 Michael Andersen 16 år siden
#40 gi-jones 16 år siden