eg leder med lys og lygte efter et soundtrack-track der for nyligt har snurret konstant i mit hoved. Det er et fantastisk enkelt track som jeg overhovedet ikke kan placere.
Eneste jeg kan fortælle om det er at jeg mindes det er blevet brugt i en film inden for det sidste års tid (hvis ikke 1/2) og nummeret er kun med klaver. Det virker som sådan et slut-nummer til et drama og har en ret melankolsk stemning. Tror måske også det er blevet brugt til andre film også, har ihvertfald hørt det flere gange.
#1 Kan du slet ikke huske hvilke skuespillere der var med i filmen, eller er i stand til at beskrive scenen med musikken i filmen? Hvordan er tempoet i melodien? Minder melodien om andre stykker?
Husker nada af det...ikke andet end at det er en film jeg har set for nyligt (indenfor det sidste ½ år)
Hvis jeg skal forklare det er nummeret bygget op af et enkelt klavertema i et lyst toneleje efterfulgt af nogle mørkere akkorder. Og det er sådan et stykke der bare gentager sig selv hele tiden.... Ved godt det næsten er umuligt
Det var hverken The Fountain eller den der blev linket til
#1 nielsdb 16 år siden
eg leder med lys og lygte efter et soundtrack-track der for nyligt har snurret konstant i mit hoved. Det er et fantastisk enkelt track som jeg overhovedet ikke kan placere.
Eneste jeg kan fortælle om det er at jeg mindes det er blevet brugt i en film inden for det sidste års tid (hvis ikke 1/2) og nummeret er kun med klaver. Det virker som sådan et slut-nummer til et drama og har en ret melankolsk stemning.
Tror måske også det er blevet brugt til andre film også, har ihvertfald hørt det flere gange.
Kan nogen have en idé om det?
#2 filmz-Bruce 16 år siden
#3 Michael Andersen 16 år siden
#4 Spanner 16 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#5 nielsdb 16 år siden
Husker nada af det...ikke andet end at det er en film jeg har set for nyligt (indenfor det sidste ½ år)
Hvis jeg skal forklare det er nummeret bygget op af et enkelt klavertema i et lyst toneleje efterfulgt af nogle mørkere akkorder. Og det er sådan et stykke der bare gentager sig selv hele tiden....
Ved godt det næsten er umuligt
Det var hverken The Fountain eller den der blev linket til
#6 nielsdb 16 år siden
#7 Michael Andersen 16 år siden
#8 nielsdb 16 år siden
#9 nielsdb 16 år siden
Babel
Der var den jo!!! For hulen....jeg skulle bare igennem amazon.coms soundtracks fra film fra forrige år haha...
tak for hjælpen ellers
#10 nielsdb 16 år siden