Gravatar

#1 nielsdb 16 år siden

Hej nørder :o)

eg leder med lys og lygte efter et soundtrack-track der for nyligt har snurret konstant i mit hoved. Det er et fantastisk enkelt track som jeg overhovedet ikke kan placere.

Eneste jeg kan fortælle om det er at jeg mindes det er blevet brugt i en film inden for det sidste års tid (hvis ikke 1/2) og nummeret er kun med klaver. Det virker som sådan et slut-nummer til et drama og har en ret melankolsk stemning.
Tror måske også det er blevet brugt til andre film også, har ihvertfald hørt det flere gange.

Kan nogen have en idé om det?
Gravatar

#2 filmz-Bruce 16 år siden

?
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#3 Michael Andersen 16 år siden

#1 Kan du slet ikke huske hvilke skuespillere der var med i filmen, eller er i stand til at beskrive scenen med musikken i filmen? Hvordan er tempoet i melodien? Minder melodien om andre stykker?
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#4 Spanner 16 år siden

The Fountain måske?
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#5 nielsdb 16 år siden

det er fanme svært at beskrive :o(

Husker nada af det...ikke andet end at det er en film jeg har set for nyligt (indenfor det sidste ½ år)

Hvis jeg skal forklare det er nummeret bygget op af et enkelt klavertema i et lyst toneleje efterfulgt af nogle mørkere akkorder. Og det er sådan et stykke der bare gentager sig selv hele tiden....
Ved godt det næsten er umuligt

Det var hverken The Fountain eller den der blev linket til
Gravatar

#6 nielsdb 16 år siden

og det er ikke Requiem For A Dream ;o)
Gravatar

#7 Michael Andersen 16 år siden

Det lyder som om vi er ovre i noget minimalisme så. Prøv at lytte til The Painted Veil.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#8 nielsdb 16 år siden

#7 nej heller ikke, øv
Gravatar

#9 nielsdb 16 år siden

10. Medley: Bibo No Aozora/Endless Flight/Babel - Ryuichi Sakamoto

Babel

Der var den jo!!! For hulen....jeg skulle bare igennem amazon.coms soundtracks fra film fra forrige år haha...

tak for hjælpen ellers
Gravatar

#10 nielsdb 16 år siden

og et helt fantastisk nummer, virkelig smukt

Skriv ny kommentar: