Gravatar

#11 gi-jones 16 år siden

Ja, det ville sgu i grunden være ret sweet at opleve ham live. Kan tilslutte mig gruppen af folk der er villige til at betale en del for det.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#12 filmz-Center 16 år siden

Jeg hved jeg har høre muski fra Harry Potter før det bive til
Harry Potter, det hvar 1990 men jeg kan ikke huske hvor i nu men det komme jo nok som det en gang gøre
Gravatar

#13 davenport 16 år siden

Min fars fætter, der spiller i Hollywood Brass, mødte ham i NY engang, og talte med ham og rørte ved ham.
Han har ikke vasket sine hænder siden!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#14 PredatorX 16 år siden

#12

Huh??
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#15 davenport 16 år siden

Hass!!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#16 maniac 16 år siden

#14 Center mener vist, at han har hørt Williams' tema til Harry Potter tilbage i 1990 før filmene overhovedet blev lavet, men han kan ikke huske hvor han har hørt det. :)
Gravatar

#17 PredatorX 16 år siden

#16

Ahh yeah okay, so I see :-D
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#18 Syndrome 16 år siden

#16 - Parat til at påtage dig jobbet som Center's permanente oversætter? :D
danielbloch.dk
Gravatar

#19 gi-jones 16 år siden

#6: Hvis man vil undgå konverteringstrinnet og dermed minimere kvalitetstabet kan den afspilles direkte med dette codec installeret:
http://www.free-codecs.com/download/Real_Alternati...
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#20 BN 16 år siden

#18 - Syndrome:

Nej, dét job vil JEG have, for jeg forstår hans sprog! Det er det sprog, man taler på planeten Mumbleteen, der ligger lige i udkanten af Mælkevejen.

Her følger en korrekt oversættelse af Center's ord i #12:

Jeg hved jeg har høre muski fra Harry Potter før det bive til Harry Potter, det hvar 1990 men jeg kan ikke huske hvor i nu men det komme jo nok som det en gang gøre


Jeg har hvede og hører müsli fra Harry Potter. Før Harry Potter til Biva. Det er fra 1990, men jeg kan endnu ikke huske, hvor det komma er. Jo, engang gør jeg det nok.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/

Skriv ny kommentar: