Jeg hved jeg har høre muski fra Harry Potter før det bive til Harry Potter, det hvar 1990 men jeg kan ikke huske hvor i nu men det komme jo nok som det en gang gøre
#14 Center mener vist, at han har hørt Williams' tema til Harry Potter tilbage i 1990 før filmene overhovedet blev lavet, men han kan ikke huske hvor han har hørt det. :)
Nej, dét job vil JEG have, for jeg forstår hans sprog! Det er det sprog, man taler på planeten Mumbleteen, der ligger lige i udkanten af Mælkevejen.
Her følger en korrekt oversættelse af Center's ord i #12:
Jeg hved jeg har høre muski fra Harry Potter før det bive til Harry Potter, det hvar 1990 men jeg kan ikke huske hvor i nu men det komme jo nok som det en gang gøre
Jeg har hvede og hører müsli fra Harry Potter. Før Harry Potter til Biva. Det er fra 1990, men jeg kan endnu ikke huske, hvor det komma er. Jo, engang gør jeg det nok.
#11 gi-jones 16 år siden
#12 filmz-Center 16 år siden
Harry Potter, det hvar 1990 men jeg kan ikke huske hvor i nu men det komme jo nok som det en gang gøre
#13 davenport 16 år siden
Han har ikke vasket sine hænder siden!
#14 PredatorX 16 år siden
Huh??
#15 davenport 16 år siden
#16 maniac 16 år siden
#17 PredatorX 16 år siden
Ahh yeah okay, so I see :-D
#18 Syndrome 16 år siden
#19 gi-jones 16 år siden
http://www.free-codecs.com/download/Real_Alternati...
#20 BN 16 år siden
Nej, dét job vil JEG have, for jeg forstår hans sprog! Det er det sprog, man taler på planeten Mumbleteen, der ligger lige i udkanten af Mælkevejen.
Her følger en korrekt oversættelse af Center's ord i #12:
Jeg har hvede og hører müsli fra Harry Potter. Før Harry Potter til Biva. Det er fra 1990, men jeg kan endnu ikke huske, hvor det komma er. Jo, engang gør jeg det nok.