Koncerten er fra september måned, hvor Williams fremførte en masse bider fra sine filmscores samt en række musicals, som blev præsenteret af instruktøren Stanley Donen.
Argh! Du må ikke skræmme os med sådan en overskrift! Jeg troede lige, vi havde med en zombie at gøre efter hans alt for tidlige bortgang. Vælg med omhu næste gang. ;)
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
gå ind på siden med Real media filen, højreklik på listen Now og vælge gem som, dette vil gøre at du kan gemme rm filen, dette er hvedsagligt bare et link der begynder at åbne den rigtig fil, og derfor fylder den kun nogle få 100 Kb, men hvis du gemmer den fil. Den vil hedde NYP_20080103.rm
Og åbner den med et text editor vil du ku se et link der hedder noget med rtsp://66.225.205.13:554/nyphil/NYP_20080103.rm?cloakport=80,554,7070
Dette RTSP adressetype kan Flashget tolke (flashget er en DL manager) og nu starter du bare flash get op og trykker new og sætter adressen ind i URL feltet hvis ikke den står der allerede og så er det bare at downloade Real media filen.
Den fylder omkring 160 Mb, og bagefter skal den konverteres til Mp3 dette kan f.eks. gøres med Super
Der er lidt knas med radio speakeren i starten, men jeg ved ikke om det bare er filen eller hvad, men det jeg lige havde hørt af koncerten fejlede intet.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#2 Ja, engang imellem og den her var den absolutte vildeste af dem. Jeg hørte desværre først om koncerten i alt for dårlig tid, til at jeg kunne få planlagt noget. Det irriterer mig stadig :(
Den dag han går bort, bliver søgedag i filmverden. Han er allerede savnet i Harry Potter og Flammernes Pokal. Men fatter ikke hvordan en 75 årig mand kan blive ved i højeste gear. Så lige hans kaldender, han skulle noget hee tiden. Men kort sagt, han er den bedste, ærgeligt jeg ikke har opdaget koncereten.
#1 Michael Andersen 16 år siden
Koncerten er fra september måned, hvor Williams fremførte en masse bider fra sine filmscores samt en række musicals, som blev præsenteret af instruktøren Stanley Donen.
Koncerten kan høres til og med den 18. januar.
#2 Patriarch 16 år siden
Ville gerne smide et par tusinde efter den concert!
Holder han flere af den slags?
#3 rockysds 16 år siden
Jeg troede lige, vi havde med en zombie at gøre efter hans alt for tidlige bortgang. Vælg med omhu næste gang. ;)
#4 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#5 filt 16 år siden
#6 elwood 16 år siden
med lidt fiks fakseri
Hent Flash Get Her
gå ind på siden med Real media filen, højreklik på listen Now og vælge gem som, dette vil gøre at du kan gemme rm filen, dette er hvedsagligt bare et link der begynder at åbne den rigtig fil, og derfor fylder den kun nogle få 100 Kb, men hvis du gemmer den fil. Den vil hedde NYP_20080103.rm
Og åbner den med et text editor vil du ku se et link der hedder noget med rtsp://66.225.205.13:554/nyphil/NYP_20080103.rm?cloakport=80,554,7070
Dette RTSP adressetype kan Flashget tolke (flashget er en DL manager) og nu starter du bare flash get op og trykker new og sætter adressen ind i URL feltet hvis ikke den står der allerede og så er det bare at downloade Real media filen.
Den fylder omkring 160 Mb, og bagefter skal den konverteres til Mp3 dette kan f.eks. gøres med Super
Der er lidt knas med radio speakeren i starten, men jeg ved ikke om det bare er filen eller hvad, men det jeg lige havde hørt af koncerten fejlede intet.
#7 filmz-Bruce 16 år siden
#8 elwood 16 år siden
#9 Michael Andersen 16 år siden
#10 Vallebo 16 år siden
Men kort sagt, han er den bedste, ærgeligt jeg ikke har opdaget koncereten.