Gravatar

#61 Yoda 15 år siden

Jeg tror, at det er et klogt træk ;-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#62 Nicki52 15 år siden

yoda (61) skrev:

Jeg tror, at det er et klogt træk ;-)

Ja, jeg er også træt af at snakke om hvor dårlig dansk er. Yoda, er der noget dansk du kan lide? Undskyld med det, du var 70. Det var en overdrivelse. Ved du er 32 år.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#63 Yoda 15 år siden

Ja, der findes skam danske film, og få tv-serier, jeg kan li.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#64 Lady Arwen 15 år siden

-Nickie52 - Lærkevej er jo kopieret fra Desperate Housewives og ligemeget hvor meget du siger den ikker er det, ændrer det ikke på, at der er vildt mange fællestræk både handlingsmæssigt men også "produktionsmæssigt"; som allerede nævnt musikken osv.
Doctor Who <3
Gravatar

#65 Nicki52 15 år siden

yoda (63) skrev:

Ja, der findes skam danske film, og få tv-serier, jeg kan li.

Må jeg få eksempler?

Lady Arwen (64) skrev:
-Nickie52 - Lærkevej er jo kopieret fra Desperate Housewives og ligemeget hvor meget du siger den ikker er det, ændrer det ikke på, at der er vildt mange fællestræk både handlingsmæssigt men også "produktionsmæssigt"; som allerede nævnt musikken osv.

Altså ved sgu godt Monica minder om Edie. Synes ikke Anette Støvelbæk minder om "Desperate Houswives", men lad os nu se om de laver lidt om på de i det næste afsnit.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#66 Highland Park 15 år siden

Nicki52 (65) skrev:
Synes ikke Anette Støvelbæk minder om "Desperate Houswives"...

Det håber jeg da ved Gud heller ikke, at hun gør. Selv om det ville være lidt af et syn. ;)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#67 Lord Beef Jerky 15 år siden

#60 Meget klogt træk ja, Nicki52 burde skifte navn til InstantHeadache
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#68 wimmie 15 år siden

Jeg tror da de fleste af os herinde har danske film og serier som vi kan lide; nogle af os kan bare godt lide at forholde os kritisk overfor de produktioner der bliver spyttet ud for tiden - ISÆR når de ofte lugter en del af USA.
Jeg har da også favoritter i det danske - er bare som sagt...kritisk...

(er skam også meget kritisk over for amerikanske tv-serier og film, der bliver bare spyttet så meget mere ud at det er lettere at finde god kvalitet end det er herhjemme)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#69 Yoda 15 år siden

Du kan da godt få et udpluk af mine favoritter...

- "Tro, håb & kærlighed"
- "Dogville"
- "Festen"
- "Nattevagten"
- "De største helte"
- "De nåede færgen"
- "Bænken"
- "Arven"
- "Forestillinger"
- "Breaking the Waves"
- "Matador"
- "Bennys Badekar"
- "Samson & Sally"
- "Valhalla"
- "Drømmen"
- "Babettes gæstebud"
- "Riget"
- "Pelle Erobreren
- "Bleeder"
- "Ordet"
- "Busters verden"
- "Dancer in the Dark"
- "Manderlay"
- "Zappa"
- "Kundskabens træ"
Gravatar

#70 Lord Beef Jerky 15 år siden

#69 Den smag kunne Nicki52 sateme lære meget af.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"

Skriv ny kommentar: