Gravatar

#11 MMB 15 år siden

Nicki52 (10) skrev:
De spiller faktisk skuespil. Ingen af dem er sådan i virkeligheden. Måske lige Peter Reichard, men jeg ved ikke hvordan han er.

Nå okay, så det er det skuespillere gør? Tak for info. :) Synes desuden ikke skuespillet er godt. Flere af skuespillerne spiller direkte elendigt.

Handlingen er da også dødssyg. 2900 Happiness ER bare laveste fællesnævner.

Nicki52 (8) skrev:
Hun er en pige... Men syntes også at 2900 Happiness er underholdende.

Dog er det godt at se, du ikke synes det er godt mere. ;)
Gravatar

#12 Kruse 15 år siden

frankdrebin (9) skrev:
#8 Altså, jeg kan ikke forstå så mange synes den er god. Det er nogen af de ringeste skuespilspræstationer der nogensinde har været på dansk fjernsyn efter min mening :)

Enig! Jeg krummer tæer hver gang jeg ser reklamerne for programmet.

Jeg skal heller ikke se nye danske serier. Af samme grund som Wimmie nævner. Der har ikke været en god dansk tv-serie siden Riget....udover måske lige rejseholdet :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#13 filmz-jonasgr 15 år siden

Jeg synes de fleste danske nyere serier er alt for præget af amerikanske serier, i stedet for at prøve på at stå på egne ben.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#14 Nicki52 15 år siden

Kan vi ikke blive enige om én ting: Er 2900 ikke bedre end Horton.

Nicki52 (8) skrev:
Hun er en pige... Men syntes også at 2900 Happiness er underholdende.

Dog er det godt at se, du ikke synes det er godt mere. ;) [/quote]
Jeg elsker at se det, fordi det er så underholdende.

Foeller (11) skrev:
Nå okay, så det er det skuespillere gør? Tak for info. :) Synes desuden ikke skuespillet er godt. Flere af skuespillerne spiller direkte elendigt.

Handlingen er da også dødssyg. 2900 Happiness ER bare laveste fællesnævner.

Hvis de spiller elendig kan man føle det. De spiller bare middelmådigt skuespil. Kjeld Nørgaard og Malene Schwarz er lystspil skuespillere, så dem kan man ikke tælle med, hvis man skal være fair. Jeg vil indrømme de ikke spillet så godt i starten, første sæson. men det bliver bedre. Men de alle sammen spiller skuespil, bare ikke så godt så man kan se det.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#15 Lord Beef Jerky 15 år siden

Jeg er enig med #2. Danskerne er ikke pisse gode til Tv-serier, de ikke alene gentager Hollywood, men gentager bare tidligere succeser. Det er trist. Og nej, Horton Sagaen er utallige længder bedre end 2900 Happiness ligegyldig hvor elendig den end er.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#16 Nicki52 15 år siden

Lord Beef Jerky (15) skrev:
Jeg er enig med #2. Danskerne er ikke pisse gode til Tv-serier, de ikke alene gentager Hollywood, men gentager bare tidligere succeser. Det er trist. Og nej, Horton Sagaen er utallige længder bedre end 2900 Happiness ligegyldig hvor elendig den end er.

Hvis vi nu lader være med at samligne med amerikas serier og film, og tænker bare inden for Danmark. Det er mega svært at lave serier eller film hun at bruge noget fra andre serier eller film. 2900 Happiness er altså blevet solgt til Belgien og Frankrig.
Gravatar

#17 Lord Beef Jerky 15 år siden

#16 Det er sandt, men når man så tydeligt gengiver hvad Hollywood har gjort i årtier, i stedet for blot at lade sig blive inspireret af det, så står jeg af. Horton Sagen er altså blevet solgt til hele Europa og store dele af Asien.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#18 Nicki52 15 år siden

Men 2900 er da ikke en fuldstændig kopi. Måske starten af første sæson, men der altså mange overraskelser. Noget kunne vi godt gætte selv, men nogle af tingene kommer som overraskelser. Men er Forbrydelsen ikke solgt til USA. Den er ihvertfald solgt til sverige.
Gravatar

#19 Lord Beef Jerky 15 år siden

#17 Jeg har prøvet at se lidt af 2900 Happiness hist og pist, men har endnu ikke kunne klare et helt afsnit. Skuespillet er afskyeligt elendigt, præmissen hvori de rige har det åh-så-hårdt er for mig svær at sluge og generelt set følger serien den typiske amerikanske skabelon... og ja, af det jeg har set, har der intet originalt været. Men originalt eller ej, er det bare en skidt serie på alle leder og kanter.
Gravatar

#20 Michael Andersen 15 år siden

"2900 Happiness" er da et mesterværk... i forhold til "Hvide løgne". Nogen, der kan huske den? For pokker, den var ringe.
Smile, you son of a bitch!

Skriv ny kommentar: