Gravatar

#1 Buzz 15 år siden

Jeg søger noget kormusik som minder mig om carl off's carmina burana "O Fortuna " Det musik Jeg søger er brugt i 2 forskellige tv spot trailere.den enen blev vist på cartoon tv blev brugt til Harry Potter and the Prisoner of Azkaban pc spile

den anden var også en tv spot trailere men til First person shooters som udkomme i sluten af 2005 till 2006 minder om spille the Darkness som er ful af Monster i spile. men det kom i 2007 så jeg hved ikke hvad spile hedder
Gravatar

#2 elwood 15 år siden

Er det, noget af det som starter omkring ved 0:38 her ?

[url= music: lacrimosa[/url]

Blev også brugt i spiderman 2 traileren (lyt især til 2:00) fordi hvis det er det så er det et selskab der hedder immediate music, som netop laver en masse af de her nummer, til trailers og andet, det er kun noget man har adgang til hvis man er stor inde for underholdningsbranchen, så vidt jeg ved.

Eller sagt på anden måde det kan ikke abre sådan lige købes, der var dog snak om at de måske ville lave en enkel cd, for almindelige mennesker, med små eksempler på, mener og ha læst det engang.

Men igen kan godt være det slet ikke er det musik du efterspørger.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3 rubkick 15 år siden

#1 - Hvis ikke det er den musik, vil det nok hjælpe, hvis du kan finde de omtalte trailere på youtube og give os nogle links. Søg evt. efter "Azkaban game trailer" osv...
Gravatar

#4 Buzz 15 år siden

¤2
det er ikke den sang som blive bruget først den du skrive om den, men tak
Gravatar

#5 elwood 15 år siden

[url=

Det er Patronus bogart, af Jeremy Soule (som laver en del musik til spil, never winter nights f.eks.)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#6 Buzz 15 år siden

#5
nej det ikke den tak skal du ha
Gravatar

#7 Buzz 15 år siden

#5 hvis du spile neverwinter night 2 så er music fra neverwinter night også med hvis du spile neverwinter night 2 også som det ikke stå skrave på imdb at der er Jeremy Soule
Gravatar

#8 Spanner 15 år siden

#7 det er lidt svært at forstå hvad du mener.

Jeremy Soule har lavet musikken til NWN, men ikke til NWN2
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#9 rasmusv 15 år siden

Det må være Harry Potter and the Prisoner of Azkaban Main Title du leder efter.

Gravatar

#10 Buzz 15 år siden

#8
Jeremy Soule skrevet music Neverwinter Night nogle themes er med i Neverwinter Night 2 action music er også Jeremy Soule

Skriv ny kommentar: