Gravatar

#1 filmz-vassago 17 år siden

De fire fantastiske gutter aflægger visit i Århus. Det er dog desværre ikke for at spille filmmusik, men en koncert sammen med DRs RSO, hvor de hylder Pelle Gudmundsen-Holmgreens 75 år på bagen.

Musikhuset Aarhus
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#2 Michael Andersen 17 år siden

Øv. Det kunne ellers have være meget sjovt med en lille filmmusik-koncert.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#3 filmz-vassago 17 år siden

Ja, mærkeligt at man ikke laver en aftale med dem, når de nu er her, der ville med garanti være stor opbakning mht publikum
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#4 filmz-da monstar 17 år siden

bestemt god musik. Ekstremt imponeret over deres musik (sammen med mansell) fra The Fountain
Gravatar

#5 Spanner 17 år siden

Jeg ville ikke være hævet over at tage til Jylland, hvis de spillede The Fountain og Requiem for a Dream
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#6 rubkick 17 år siden

Jeg er gammel Kronos-fan! De er fantastiske. Jeg har fx et bånd med en koncert fra netop Århus helt tilbage i 1985. De spillede et uhyre krævende program med strygekvartetter af Frank Zappa(!), John Cage, Pelle Gudmundsen-Holmgren samt en 50 min. lang kvartet af Terry Riley.

Efter disse værker, som også for publikum var en kollosal prøvelse, løsnede de op med tre fuldstændig vanvittige ekstranumre, bl. a. et arrangement over 50'er-rock. Publikum (og tilsyneladende også Kronos kvartetten) morede sig højlydt, og der var hujen og trampen i gulvet. Dét ville jeg godt have oplevet!

Skriv ny kommentar: