Gravatar

#1 filmz-vassago 16 år siden

Så er der mulighed for at opleve Lalo Schifrin i London, koncerten består dog ikke udelukkende af filmmusik.

Lalo Schifrin & the LSO
Tickets: £20 £25 £30
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#2 Patriarch 16 år siden

Nu er jeg ikke den store fan, men jeg vil lige opforde dig til at blive ved med at poste concerter til filmmusik. Det kunne jo være der på et tidspunkt kom en man ville opleve :)
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#3 Michael Andersen 16 år siden

Lalo er ret sej :) Det er dog først her på seneste, er jeg begyndt at få ørene op for hans musik, men jeg synes der er kommet rigtigt meget interessant og cool musik fra hans side igennem tiderne. Jeg er især vild med "Bullitt", "Dirty Harry" og den slags funky og underholdende scores :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#4 filmz-vassago 16 år siden

Ja, og ikke mindstMission Impossible temaet :)

#2: det vil jeg da gøre, men det er ret sparsomt hvad der er med info omkring den slags, jeg opdager det selv altid for sent. Det er helt sindsygt så lidt info der er, og ikke mindst hvor få officielle komponisthjemmesider der er.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#5 filmz-Crystalstar1200 16 år siden

Har længe være Lalo fan bl.a. pga. hans meget forskellige scores. Tror godt det kunne blive en god aften, mon ikke hans udgave af temaet til "Jaws" måske kunne finde vej eller uddrag fra hans scores til The Osterman Weekend, The Eagle Has Landed og The Amityville Horror, for slet ikke at tale om de coole Enter the Dragon og Kellys Heroes.
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***

Skriv ny kommentar: