Gravatar

#21 Michael Andersen 13 år siden

Jeg nåede det, men den vil snart være udsolgt rundt omkring. Tak for heads up, HP :)

Jeg sidder og lytter til Goldsmiths musik til psykoabegyseren "Link"


Det var brandærgerligt at psykoabegyser-genren aldrig slå igennem. Det bliver spændende at se Darren Aronofsky kan gøre en bedre figur og være gennembruddet for balletgyser-genren ;)

Jeg er imponeret over Goldsmiths evne til at komponere storslået musik til selv de dårligste film - og dermed både højne niveauet og løfte filmoplevelsen.


He was a true professional :)

Det er i øvrigt en ret spøjs idé at lade samtlige numre hedde noget med "Link". Gad vide om det er hans påfund. :)


Det kan være Michael "puns intended" Giacchino har givet en hånd med på titlerne på udgivelsen :) Nej, titlerne er taget fra den første soundtrack-udgivelse fra 80'erne, men om det Goldsmiths påfund skal jeg ikke kunne sige. Det kan være det afsløres i omslaget :)

Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#22 Highland Park 13 år siden

Michael Andersen (20) skrev:
Kun 2000 stk. af "Link"?! De må da have hul i hovedet. Bestil, Michael, bestil!

Ups... det må du undskylde. Jeg troede, at du var klar over det. ;D

Michael Andersen (21) skrev:
Jeg nåede det, men den vil snart være udsolgt rundt omkring. Tak for heads up, HP :)
Pyha... det var godt. :)
Jeg opdagede det selv takket være skræk-Sørens blog: http://gyserblog.blogspot.com/2011/01/jerry-goldsm...

Michael Andersen (20) skrev:
Det var brandærgerligt at psykoabegyser-genren aldrig slå igennem. Det bliver spændende at se Darren Aronofsky kan gøre en bedre figur og være gennembruddet for balletgyser-genren ;)
He, ja de kære aber gjorde ellers deres bedste. Som jeg husker filmen er den knap så god, og det var desværre kun, da jeg var barn, jeg fandt den skræmmende.

Ja, jeg bliver fælt skuffet, hvis der ikke er en psykoballerina eller to i "Black Swan".

Michael Andersen (20) skrev:
Highland Park (19) skrev:
Det er i øvrigt en ret spøjs idé at lade samtlige numre hedde noget med "Link". Gad vide om det er hans påfund. :)


Det kan være Michael "puns intended" Giacchino har givet en hånd med på titlerne på udgivelsen :) Nej, titlerne er taget fra den første soundtrack-udgivelse fra 80'erne, men om det Goldsmiths påfund skal jeg ikke kunne sige. Det kan være det afsløres i omslaget :)
Suk... jeg kommer til at fortryde, at jeg ikke har købt den. :/

Er det da noget Michael Giacchino plejer at gøre?
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#23 Michael Andersen 13 år siden

#22 Ja, Giacchino kan en gang imellem godt lide at putte ordspil ind i titlerne:
"Does it Still McFly?", "Disguise the Limit", "Shang Way High" etc. :)
Smile, you son of a bitch!

Skriv ny kommentar: