Gravatar

#11 elwood 13 år siden

Jeg fik genset Speed Racer i weekenden hos en ven som ikke havde set den, og han sku lige introduceres for en rigtig farvelade film.

Og satme om det ikke er Michael Giaanchio der står bag musikken, den mand dukker da op i de mest alternative projekter 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#12 Michael Andersen 13 år siden

elwood (11) skrev:
Og satme om det ikke er Michael Giaanchio der står bag musikken, den mand dukker da op i de mest alternative projekter 8-)


To be continued... :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#13 elwood 13 år siden

Hehe tror nok ham og så Thomas Newman er mine to helte inde for filmmusik, hvis jeg sku vælge 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#14 Buzz 13 år siden

Well well well jeg vil lige sige Jerry goldsmith musik er film musik hvor i, John Williams er mere den classci musik stil, some carl off
Gravatar

#15 Mark Malmstrøm 13 år siden

JEG VED SNART IKKE - jeg er begyndt at skubbe Williams ud til siden - jeg kan ikke lide hans nye stil. Bevares man skal ændre sig men det er til den dårlige ende med Williams.
Gravatar

#16 Patriarch 13 år siden

Nu ved jeg hvordan muslimer har det når nogen tegner Muhammed.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#17 Mark Malmstrøm 13 år siden

dog ikke - fordi andre ikke kan lide det samme som dig er det ikke grund til at blive krigerisk - jeg kan nu bedst lide williams fra omkring DØDENS GAB og op til EPISODE I - alt andet efter det er ikke nær så godt på nær nogle få enkelte undtagelser (SWog temaerne fra andre film - general underscoring er ikke nær så godt som det i den nævnte periode).

Skriv ny kommentar: